Ben je net zwanger? En vind je het leuk om gevolgd te worden door een verloskunde studente? Lees dan even verder.... Met het risico dat mijn bericht wordt verwijderd (ik kan namelijk niet terugvinden of ik een dergelijke oproep mag plaatsen) wil ik jullie graag laten weten dat studenten van de opleiding verloskunde in Amsterdam op zoek zijn naar vrouwen die op dit moment maximaal 11 weken zwanger zijn. De bedoeling is dat de studenten elk een zwangere vrouw volgen vanaf de eerste weken van haar zwangerschap tot aan het kraambed, een aantal keer meegaan naar controles, een paar interviews afnemen, en een verslag bijhouden (met fotos!) van de zwangerschap. Dit krijg je uiteraard na afloop allemaal cadeau als souvenir! Het is een leuke manier om je eigen zwangerschap in kaart te (laten) brengen en je zwangerschap te kunnen delen met anderen. Zonder hier een discussie te willen starten zou ik jullie willen vragen om bij interesse even een PBtje te sturen. Je kunt vragen om meer informatie, of laten weten dat je interesse hebt om mee te doen. In het kort: 1. je bent op dit moment maximaal 11 weken zwanger 2. je woont in de buurt van Amsterdam 3. je vindt het leuk om je zwangerschap te delen (discretie en privacy gegarandeerd!) 4. je helpt graag een verloskundestudente 5. je start je zwangerschap in principe bij de verloskundige
Hallo Wannabemommy, Almere is niet direct in de buurt, maar ik kan even voor je informeren of er iemand is die juist een voorkeur heeft voor Almere. Als dat zo is, dan zal ik even in een PB contact met je opnemen. Uiteraard vrijblijvend! Groeten, ZZG.
Oh... wat jammer! Wel leuk om te lezen trouwens dat er vrouwen zijn die het leuk zouden vinden om mee te doen. Helaas woont iedereen die zich actief wilde aanmeden vooralsnog te ver weg, dus ik hoop nog op een paar lieve zwangeren die dichter in de buurt wonen!
Nog een "up", want we zijn nog op zoek naar een zwangere in Amsterdam, Rotterdam en nog eentje in Utrecht! Dus lijkt het je leuk of wil je graag meer informatie, stuur dan even een PB!