Volgende week woensdag kan ik Hollandse nieuwe proeven met een groepje kennissen, maar ik vraag me af of dat wel mag... Ik heb het bij de verloskundige nagevraagd, en die zei dat het allemaal soms zo snel verandert dat ze me er eigenlijk niet goed antwoord op kon geven. Wat hebben jullie erove rgehoord? Ik ben gek op vis, en vette vis is natuurlijk erg gezond, met mate uiteraard...
Ja hoor dat mag zeker, haring is dusdanig behandeld dat eventuele bacterieën en parasieten zijn gedood. Volgens mij mag vette vis max 2 keer per week. Hartstikke lekker en gezond!
Als het gaat om Hollandse nieuwe die woensdag in het land komt, dan mag ik toch hopen dat ze zo vers mogelijk zijn... Bedankt voor de tips verder
Van mijn verloskundige mag ik het absoluut wel zolang het idd "vers" is Een vriendinnetje van mij is verloskundige en die raad het haar cliënten enorm af. Ik ga op de mening van mijn eigen verloskundige af, het idee de Hollandse nieuwe mis te lopen dit jaar. Dat kan ik niet aan
Ja hoor, mag je gewoon hebben als ze vers zijn. Mijn vk heeft gezegd dat ik ALLE vis mag zolang het vers bij de visboer is gekocht. Ik eet voor de zekerheid toch maar geen gerookte/rauwe zalm maar voor de rest probeer ik minimaal 1x in de week naar Scheveningen (dat is om de hoek) te gaan voor een lekker visje.