Ik voel ons meisje best vaak bewegen, sowieso een paar keer per dag. Maar ik voel haar dan meestal in mijn zij. En dan aan 2 kanten tegelijk of heel snel afwisselend. Helemaal als ik in bed op mijn zij lig voel ik haar dan goed. Ik vraag me af wat dat kan zijn, aan de ene kant de handjes en de andere kant de voetjes ofzo? En ze beweegt dan ook zo snel als het zowel links als rechts is. Wou soms dat ik in m'n buik kon kijken om te zien wat ze allemaal doet Betekent dit trouwens dat dit haar favoriete houding is? Hoop niet dat ze straks nog zo ligt
Zolang als ze kunnen voelen hoe onze frummel ligt is dat met kont omhoog en voeten en knietjes in mijn rechter zij. Heb er altijd een knobbel zitten van voeten etc. Heel komisch, pijnlijk maar zo leuk! Echte voorkeurshouding
Hier ook al zo'n grappenmaker in m'n buik. Die ligt steeds maar met het hoodje naar boven en vindt het kennelijk superleuk om lekker in m'n blaas te schoppen! Gelukkig doet het nu nog geen pijn (omdat het nog maar 23 weken is) maar ik heb steeds de neiging om te moeten plassen en dan komt er haast niets. Ik hoop dattie zich maar gauw omdraait. Kan die de wereld ook es van de andere kant bekijken.
ik heb ook sinds week 25 dat ik de beeb zowel links als rechts voel bewegen.... dit is tot nu toe altijd zo gebleven bij mij ligt hij dus met het hoofdje naar beneden - billetjes in rechterzij en voetjes in mijn linkerzij. <---- doordat hij met zijn voetjes zich links afzet , puilt rechts het kontje uit! misschien is dit bij jou ook het geval? groetjes van Ramona
lijkt zeker ook net of ze af en toe "spastisch" is? had precies hetzelfde en had het aan de vk voorgelegd, en die zij dat ze in dit stadium nog ongecontroleerde bewegingen maken waardoor het zo voelt.... geeft in ieder geval niks,en ik persoonlijk vindt het wel "lache" eigenlijk
Haha, oke. Bedankt dames. Ik zat me al steeda af te vragen hoe zo nou kon liggen.. En dan die rare snelle (idd 'spastische') bewegingen.. alsof ze een bepaald dansje uitvoert.. Ik heb volgende week een 3D echo, ben benieuwd hoe ze dan ligt
ik heb dat ook precies het zelfde dan voel ik hem links en recht tegelijk of heel snel afwisselend van rechts naar links en idd vooral als ik op mijn zei lig met de 20 weken echo lag ons kleintje met het hoofdje al naar beneden en met de pret echo van 26 weken lag hij ook al mooi met zijn hoofdje naar beneden dus denk idd dat het de billetjes en de beentjes zijn echt heel grappig liefs diane
Ik heb hetzelfde, in mijn linkerzij voel ik als ik op mijn rechterzij lig, duidelijk de voetjes schoppen, kan ze dan ook volgen. In mijn rechterzij voel ik dan ook wat, ik denk zelf dat het ruggetje daar ligt met een handje erachter, dat was tot nu toe elke echo zo (handje achter de rug), dus ik voel dan volgens mijn een handje of elleboog. Ons kindje maakt af en toe ook van de spastische bewegingen, heel kort maar heel snel dan. Zal wel een beetje gefrustreerd zijn vanwege steeds minder ruimte . Ik heb trouwens geen idee hoe de baby ligt, ik heb zelf het idee het hoofdje beneden, want ik voel als ik rechtop zit de voetjes tegen mijn ribben. De verloskundige heeft vorige keer (een week geleden) niet gevoeld hoe het kindje lag, vond ik trouwens wel raar... maar goed, dat zou dan ook nog niets hoeven te zeggen. groetjes, Snoopy
Hier ook hetzelfde. Voel hem meestal aan de linker zijkant en dan soms ook ineens aan de rechter zijkant. Heel snel achter elkaar soms. Heb afgelopen dinsdag de 3d echo gehad en vroeg me vantevoren ook af hoe ie nou precies zou liggen. Maar hij ligt met zn hoofdje naar beneden en dan met zn voetjes naar de linkerkant. De man die de echo deed legde uit dat hij zich weleens af zal zetten en dan tegen de andere kant aanbotst, vandaar dat ik hem soms zo snel aan 2 kanten voel...
Toen ik met 28 weken een pretecho had, voelde ik linksboven de voeten en opeens ook rechtsonder dacht ik. Maar toen ging ze daar kijken en bleek daar een armpje te zitten. En nu voelt het weer zo, het voelt in ieder geval bij mij niet als een hele bilpartij