Hey meiden. Ik zit nu 2 of max 3 dagen voor mijn nod. Normaal vanaf minimaal 4, vaak zelfs langer, dagen vantevoren regelmatig bruinverlies voor ongie. Nu nagenoeg niks!! Miniem stipje vanmorgen. Teken van zwangerschap?? Of kan het ook komen doordat ik sinds 6 dagen tarwekiemolie gebruik en daardoor de boel inwendig misschien wat "steviger" is geworden? Schijnt toch beter te doorbloeden en dikker baarmoederslijmvlies door te krijgen enzo? Ik ben het overigens voor het grootste gedeelte gaan gebruiken voor mijn weerstand en andere positieve effecten die het kan geven.
Oh wat spannend, ik kan je vraag niet beantwoorden, maar lees graag even mee. Morgens anders even een testje wagen?
Ja daar twijfel ik over!! Ik durf niet zo goed! Verder ook alleen wat spierpijn in mijn buik. En niet meer zwangerschapskwaaltjes. Ja heel moe, maar herstellende van anderhalve week ziek te zijn geweest.
Je hoeft geen kwaaltjes te hebben om toch zwanger te zijn En.. het kan maar duidelijk zijn toch. 1 dag voor je nod heb je goede kans op een mooie streep als je zwanger zou zijn.