ik ben nu 11 weken zwanger en heb best al een buikje,ben er heel trots op hihi.maar als ik plat op mn rug lig,issie best plat. is dat bij iedereen zo? groetjes kelly
hoi, dat had ik ook, nu ik 15 weken zwanger ben blijf je een bobbeltje voelen, dus ja ik denk dat het normaal is in het begin, omdat je darmen de eerste weken voor het buikje zorgen
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van. Met 11 weken komt je baarmoeder nog niet boven je schaambeen uit dus je buikje komt waarschijnlijk door je darmen die zich gaan opblazen. Heel veel zwangeren hebben in de eerste maanden last van een opgezwollen buik doordat de darmen reageren op de zwangerschap.
dank jullie voor de snelle antwoorden ja idd het is ook zo als ik gegeten heb dat mn buik nog dikker is haha. het is ook zo spannend allemaal hihi.
jahh dat had ik ook hoor,das normaal het zijn in het begin ook je darmen die naar voren komen,,vandaar je buikje,tis nog niet ke kindje die je een buikje geven,,,,