Hoi dames, Vanmorgen 2 positieve kv testen. Gisteren echt niet zichtbaar, nu 2 positief. Ik verlies redelijk wat bloed en toch loopt de test op.. iemand hier ervaring mee? Groetjes!
Het kan nog een verlate bloeding zijn van de innesteling. Het kan gewoon een onschuldige bloeding zijn.. of het is helaas mis. Helaas kan je niet zoveel als afwachten.. De test is iig positief. Veel sterkte en geduld de komende tijd. Onduidelijkheid is echt killing.
Ja ik heb hier helaas ervaring mee. Ik bloedde 3 dagen echt heftig (dacht menstruatie, echt tampons nodig gehad om het op te vangen) en mijn testen liepen daarna op tot knaltesten. Bij de echo zagen ze niks dus bleek het niet goed te zijn en heb ik de zwangerschap moeten afbreken. Maar het kan natuurlijk ook wél positief zijn! Zoals hieronder al gezegd wordt kan het een innestelingsbloeding zijn of een biochemische zwangerschap. Dus afwachten is helaas alles wat je kan doen. Hopelijk heb je wel een goede zwangerschap.
Ik heb beide situaties gehad, innestelingsbloeding, dus ik dacht dat het geen zwangerschap was, maar uiteindelijk had ik 2 kindjes in mijn buik. Andere keer was het toch een missed abortion. Waardeloos, maar het is afwachten. Veel sterkte daarmee, ik weet hoe slopend dat kan zijn.
Ik vrees dat het een slechte batch van kv testen waren Heb van vercshillende personen gehoord dat ze vals positieve testen hadden
Heb het ook al gehoord en gezien de laatste tijd. Maar dit is toch écht niet oké... ze moeten ze dan eigenlijk echt uit de handel halen hoor..