Hey, mijn man en ik kunnen niet natuurlijk zwanger worden. We hebben al enkele IUI's achter de rug en nu zit ik in mijn wachtperiode voor een kijkoperatie. Mijn cyclus vorige maand was normaal maar wel lang. De 29ste augustus begon mijn cyclus tot de 2de oktober. Gewone regels, rond mijn eisprong een klein beetje bruinverlies en 1 dag voor mijn regels ook. Mijn regels begonnen deze cyclus op 2 oktober en duurden tot 7 oktober, waren donkerrood bloed (weinig) afgewisseld met bruinbloed. ze waren totaal niet hevig, sommige dagen alleen bruinverlies en geen tampon nodig. Nu nog steeds bruinverlies, zelfs vandaag nog!!! Deze ochtend had ik een veeg helder roze 'bloed'verlies en slijm daarna terug bruinverlies!! Zou het nu toch kunnen dat ik alsnog zwanger ben? Anders heb ik een week mijn regels en dan gewoon niets. Rond mijn eisprong ook wat bruinverlies maar zeker geen roze ofzo. Iemand ervaring hiermee?
Ik zou het echt niet weten schat, je zou anders gewoon een test moeten doen. Ik heb hier nooit last van gehad. Nou ik wens jullie veel sterkte. Gr Sun
heykes nou, kan natuurlijk innesteling zijn dan verslies je ook bruin(oud bloed)maar ik ga met de meiden mee een test kan jou juiste antwoord geven heb je mss andere symtomen? ik had ook tijdens eisprong zelfde als jij en teste maande licxht positief en woensdag nog iets meer positief maar wacht tot zaterdag ik hoop dat je snel antwoordt vind liefst