Hallo, Ik heb sinds vanochtend heel veel last van heel veel hele dunne afscheiding! Echt creamy wit.Ik ben 100% na mn ei ( zie ff ) en heb met mn ei zelf watery en slijm gehad! Maar dit ken ik niet? Het is echt heel vloeibaar! Maar ook duidelijk wit! Kent iemand dat? Liefs
Mijn afscheiding veranderde rond innestelling naar wit plakkerig, ongeveer 3 dagen, daarna was het wit en dun.. net joghurt (als ik niet zwanger was had ik dit niet) Spannend meid ik duim voor je
Ik heb dat juist als ik niet zwanger ben. Dus naar mijn eisprong veel witte, dunne afscheiding. Ik denk dat je daar geen conclusies uit kan trekken.
ik had ook erg veel van deze afscheiding vlak voor mn NOD. de 1e keer (mk geworden) was ik verbaasd en de 2e keer was het een soort herkenningspunt voor mij voor een naderende posi test..
Ik had dit in februari en april ook en zie banner Echt zo waterdun dat er echt na het plassen nog een drupje na kwam. Je zag het drupje (wit) oplossen in mn plasje in de pot
nou mamavannoelle, we komen elkaar weer tegen, ik heb hier sinds vandaag (11DPO) ook last van.. Ik verloor vanmorgen na het opstaan opeens veel creamy witte afscheiding weer, terwijl het de laatste dagen juist minder was en plakkerig. Nu is het wel echt dunner, en heel 'nat' voelt het aan. Als ik plas dan loopt het er ook gewoon uit en zie je het inderdaad in de pot drijven gewoon.. Ik heb sinds gister echt het idee dat het wel eens raak kan zijn want had echt een zwaar/drukkend gevoel in mijn buik alsof er iets in de weg zat, moeilijk te omschrijven was het. Dit is tot nu toe mijn grootste aanwijzing voor zwangerschap, maar vandaag lijkt het weer meer op ongikrampen. Het enige consistente is dat ik wel hele tijd buikpijn heb, maar de soort verandert steeds Ik ga vanmiddag een vroege test doen, kijken of er iets uitkomt.
Tjee degene die t typte over de afscheiding zijn allemaal zwanger!!! Ik heb t ook, maar vanmorgen nega getest 1-2 dagen voor nod