ownee mijn zoontje slaapt door!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door eeneneen isdrie, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    hallo Teddy,

even voor mijn gemoedsrust (of niet;))

3 weken geleden dronk hij nog zo'n 7 tot 8 keer (soms 6)
    maar opeens heeft hij nu dus al 2 nachten doorgeslapen en daarmee dus de voedingen van 23.00 en 4.00 uur overgeslagen!
    de meeste dames kunnen niet wachten totdat hun kindje doorslaapt, maar ik niet. omdat hij niet erg hard groeit vond ik het erg fijn dat hij 's nachts nog lekker dronk. alle beetjes helpen!;) (groei is niet zorgwekkend trouwens want hij gaat qua ontwikkeling wel superhard.)

maar nu het probleem: vandaag moest ik werken en ik kolf opeens schrikbarend weinig!!!
    ik kolfde 3 keer per dag dubbelzijdig 10 minuten elke keer zo'n 100-130 ml. meestal wel genoeg voor 2 voedingen, maar vandaag 100/80/60!!!:x:$

ik heb trouwens wel het idee dat als hij live drinkt hij wel véél meer binnenkrijgt als wat ik kolf, hij blijft in ieder geval hoorbaar slikken.

hij eet meestal als een bootwerker 's avonds (rapley) dus daar slaapt hij goed op, was begonnen met een paar slokjes thee bij de boterham voor de afwisseling maar zal daar maar mee stoppen.

Kan mijn productie dit aan? ik wil echt niet stoppen en vind deze afname groot en eng:(

alvast bedankt!

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb 2 hele drukke dagen gehad en geen tijd gehad om de vragen hier te beantwoorden. Morgenochtend ben je als 1e aan de beurt, oke?

3. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    ik wachtte geduldig hoor:)
    no hurries
    ben sowieso blij dat je hier bent: lekker laagdrempelig...

4. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Zolang jij je kindje op verzoek voedt, past je melkproductie zich aan aan zijn behoefte. Nu drinkt hij minder en de productie past zich aan. Als hij weer meer nodig heeft zal hij 's nachts weer om een voeding gaan vragen en je productie weer opkrikken. Heb maar vertrouwen in je eigen lijf en in je kindje.

Hij drinkt ongetwijfeld live aan de borst meer dan jij er uit gekolfd krijgt. Als het je gerust stelt, kun je een keertje tussendoor kolven. Maar ik zou lekker mijn baby volgen. Hij heeft bewezen dat te kunnen, al 7 maanden lang ;)

Deel Deze Pagina