Ik geloof zoalng die in de buik zit niks, maar als die er uit komt dat die dan Spruw (ofzo) kan krijgen, witte dingentjes/vlekjes in de mond en tong... Heb je een infectie dan? moet je even de huisarts bellen voor vaginale pillen. Ik heb al 2x zo'n kuur gehad, en ik moet geloof ik alweer een 3e kuur hebben binnenkort. Zo'n kuur helpt goed, maar als de infectie hardnekkig is komt het ook zo weer terug... helaas
nou ik zit met de gedachten van een infectie idd ik had gisteren avond inneens een nat onderbroekje en maak me gelijk zorgen,,vanmorgen zat er niks in mijn broekje mar het gevoel van nat zijn is er nog wel ...kan dit al vruchtwater zijn? of is het normaal
het is normaal hoor dat je veel meer witte vloed verliest in de zwangerschap. Zeker in het begin. Je kan merken dat t een schimmel is, dan heb je van onder jeuk en je afscheiding heeft een andere kleur, bv geelgroen en ruikt ook vies. Dan moet je wel een kuurtje halen. Ik heb t ook gehad, maar bij mij kwam t door ab kuren. Maar als je zwanger bent, ben je gewoon wat gevoeliger voor een schimmel of blaasonsteking. Als je twijfelt zou ik maandag ff bij de ha aan gaan. T kan geloof ik niet veelk kwaad, maar is voor je zelf gewoon niet prettig.
Ik heb een schimmelinfectie gehad net nadat ik was gestopt met de pil. De huisarts zei dat het waarschijnlijk kwam door de hormonale veranderingen in mijn lichaam. Ik kreeg pillen mee en een soort van zalf wat ik met een canule in moest brengen. De dokter zei ook dat 75% van de vrouwen ooit een schimmelinfectie heeft gehad.
Die schimmelinfecties van mij gaan gepaard met heel veel jeuk en vies ruikende afscheiding dat je zelfs door de kleren heen kon ruiken de afscheiding van mij stinkt inm. niet meer, maar de jeuk komt keer op keer terug en ik verlies ook heel veel afscheiding, dat is normaal tijdens de zwangerschap, maar de jeuk en de stank niet haha
ik heb ook echt andere (en meer) afscheiding sinds ik zwanger ben, maar heb geen jeuk.. tis wel een andere kleur en t ruikt ook wel wat, maar niet vanaf een afstandje zeg maar.. volgens mij is het allemaal wel normaal, maar wel ranzig succes danielle, ennuh, probeer alles maar een beetje over je heen te laten komen! liefss, Taliaa
hmm nee mijn urine stinkt niet,,en ik heb ook geen aanhoudende jeuk (wel eens ff krabbelen hahaa ) maar denk dan toch niet dat ik het heb ,,nouja in ieder geval bedankt
Ik heb er ook last van gehad in het begin van m'n zwangerschap, de typische kenmerken zijn witverlies en als je met een spiegeltje in de vagina kijkt kan je soms wat wit zien, ook jeuk en soms pijn en onaangenaam gevoel vooral bij het vrijen. Ook waren mijn schaamlippen roder en wat gezwollen. Is niet erg aangenaam maar zeker wel makkelijk te verhelpen, je moet er dus zeker wel wat aan doen. Ik gebruikte zetpillen gedurende een week en was volledig genezen nadien. Daarbij je vagina nooit wassen met zeep, dit was bij mij waarschijnlijk de reden. Dus gewoon met lauw water wassen.
volgens mij heb ik ook weer een schimmeltje te pakken.. Heb net 3 weken terug een kuurtje gehad.. Word gek van die jeuk, bel morgenochtend wel weer eens op..