Nou vanaf het begin dat ik zwanger ben heb ik al hoofdpijn. Alleen nu de laatste 2 weken is het zo erg niet normaal. Elke middag lig ik op de bank, me hoofd bonkt gewoon. Ik drink goed zeker 2 liter water op een dag, en verder nog wat sapjes of iets voor afwisseling. Ik slaap genoeg ong 9 uur per nacht. Elke middag zoals nu rust ik even, laptop lekker uit en even oogjes dicht. Maar zodra ik wakker word is het net zo erg. Ik neem paracetamol in maar ook dat wilt gewoon niet helpen. Ben benieuwd wie heeft de gouden tip, want als dit de hele zwangerschap doorgaat word ik denk ik gek. Wie o wie de gouden tip zal ik heel erg blij zijn.
ik heb ook altijd hoofdpijn in mijn zwangerschappen gehad, en nu weer. Heel vervelend! Ik heb geen goeden tip, sorry. Je moet 3 liter vocht binnen krijgen elke dag en verder zijn het hormonen. Hopen dat het weggaat. Bij ging het vanaf week 20 weg! Succes.
hey dames ik heb ook al van af het begin hoofdt pijn heb ook geen idee wat je er aan kan doen gewoon wachten tot het weg gaat denk ik
Ja precies! Ik heb er ook superveel last van, wordt er soms gek van. maar mijn bloeddruk is heel erg laag en volgens mijn VK kan het voorkomen bij zowel een te hoge als een erg lage bloeddruk. Gelukkig heeft de kleine nergens last van!
Ik lees mee... heb ook al hoofdpijn vanaf het begin. Mijn bloeddruk is 100/65 en ik heb een ijzertekort. Daarvoor heb ik nu Floradix (drankje). Maar de hoofdpijn blijft......
Annalise, weet je hoe je BD was voor je zwanger werd? Op zich is 100/65 niet zo slecht maar als je bijvoorbeeld normaal 130/80 hebt, kan je je nu wel heel slecht voel hierdoor.
ik weet niet hoe me bloeddruk is moet maandag weer naar de Vk.. Verder is het altijd 130/80 geweest. Heb net 2 uur geslapen maar word nog meer wakker weer met hoofdpijn :s normala kan ik wel wat hebben maar nu ga ik er gewoon waziger van zien...
Normaal idd 130/80. Dacht altijd dat je hoofdpijn kreeg van een hoge bloeddruk, maar het kan dus ook van een lage zijn. De verloskundige is blij met 100/65....