mijn man en ik zijn proberen voor een 2e heb nu de volgende klachten : 1 Misselijk tegen overgeven aan maar heb wel trek 2 ongelovelijk veel zin aan bananen maar ik lust geen bananen 3 harde gespannen borsten 4 donkerdere tepels ook heel gevoelige tepels 5 harde opgezette buik 6 romelende darmen 7 last van mijn ogen 8 heel erg emotioneel begin om de gekste dingen te huilen 9 heel erg moe kan de hele dag wel slapen en zo nog een paar dingetjes maar kan nog niet testen omdat mijn nod nog niet is heb wel een 2 testen gedaan 1 was neg en de ander een heel vaag streepje ben wel perongeluk met mijn nagel erdoor heen gkomen toen ik hem eruit haalde ander kon ik er geen foto van maken dat roze was recht zal voorbeeld hieronder zetten wat denken jullie ervan
Wat is dit precies voor test dan? Niet gewoon een zwangerschapstest toch? Ik zie wel 2 strepen. Om het zeker te weten zou ik over een paar dagen nog eens testen. Als je zwanger bent is je hcg dan hoger. De symptomen lijken er wel op. Herken je wat van je vorige zwangerschap?
is wel een zwangerschaps test ik had bij mijn vorrige zwangerschap helemaal geen sympthomen daarom weet ik het ook niet
als je nog 8 dagen voor testen te gaan heb, is vaak het nog geeneens ingenesteld als je al zwanger zou zijn dus later nog een keer testen )over minimaal 4-5 dagen ofzo)
oke. Volgens mij zie ik wat maar om zeker te zijn zou ik toch over een paar dagen testen. Wanneer moet je ongesteld worden?