pijn in mijn heup

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama aes, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ik ben nu dertij weken zwanger en heb echt hele erge pijn in mijn li heup wat uitstraalt naar mijn been.Soms zak ik gewoon door mijn heup. Heb de hele dag door pijn een soort kramp maar dan wel een hele pijnlijke.
    Hebt u enig idee wat dit kan zijn heb trouwens in het begin van de zwangerschap wel veel last van mijn bekken gehad maar dan echt bij mijn schaam streek maar dit is helemaal over.
    groetjes gerdien

2. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    dertig moet het zijn

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik denk dat het verstandig is hier even mee naar de fysio te gaan. Hij of zij kan je tips en adviezen geven om in ieder geval te voor komen dat het erger word.

Imke

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Gerdien,

dit is ook van je bekken. De druk van de baarmoeder en het verder verweken van je bekken zorgen ervoor dat je af en toe door je heup kunt zakken. Het kan helemaal uitstralen naar je been bv. Probeer te kijken of het met voor je bekken gelijkmatige bewegingen ietsje beter gaat. Dus door je knieen als je bukt, met je knieen bij elkaar uit bed komen en uit de auto stappen en je voeten aansluiten bij de trap opgaan. Als je meer last krijgt kun je altijd eens contact opnemen met een fysio of osteopaat. DIe kan voor jou personljk een behandeling bedenken. Soms is het zelfs maar eenmalig nodig.

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina