direct zwanger na curretage?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamavan1, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    #1 mamavan1, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    hallo,

ik heb op 25 mei een curretage gehad,maar nog steeds geen ongi gehad.heb wel 1dag is een beetje bloedverlies gehad,nu ben ik vandaag bij de huisarts geweest en heeft me bloed getrokken,moest ik nu zwanger zijn.heb ik dan kans dat het goed blijft gaan,of heeft dit een grotere kans in een miskraam?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ja je kunt meteen zwanger worden na een curettage, en je hebt dan niet meer kans op een miskraam.

Mirjam

3. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,
    ik heb maandag bloed laten trekken,en vandaag de uitslag gehad.het was 175.dus niet echt hoog,nu heb ik vandaag terug moeten laten bloed trekken om te kijken of het gestegen is.en anders is het nog een restweefsel van de miskraam.maar ik vind die waarde zo laag,is dit een goed teken ,en bij hoelang komt dit overeen?

4. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik heb de uitslag binnen van de bloedwaarde wat ik woensdag heb laten trekken,en dit was 203,wat denk jij zou dit kans maken ?want maandag was de waarde ook maar 175 .is dit normaal dat het zolangzaam stijgt,ik zit wel nog in het hele begin.wat denk jij?

Deel Deze Pagina