Hebben jullie ook zo'n last van bloedneuzen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Caruli, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.
    De laatste 2 weken is het weer raak en zijn de bloedneuzen weer begonnen.
    Het irritante vind ik nog dat het ineens begint met lopen en eer dat ik dan bij de keukenrol ben zit alles al onder...
    Hebben jullie er ook al last van?
    Ik herrinner het wel van mijn 1e zwangerschap maar bij de 2e en 3e heb ik er geen last van gehad.

2. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een weekje last van gehad. Had toen drie maal een bloedneus. :(

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Dit is mijn 1ste zwangerschap, maar zit niet in het 3de trimester. Ik heb er wel onwijs veel last van gehad in het begin. Soms zat ik tv te kijken en voelde ik wat lopen. Ook ik moest telkens rennen voor doekjes. Dit heeft bij mij 1 week geduurd. Soms wel 2 a 3 keer per dag. Succes! ;)

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn hele leven er al last van dus ik vind het moeilijk te zeggen of het nu erger is. Het blijft in ieder geval heel vervelend!

5. Metire

Metire Niet meer actief

Ja! heb er ook last van, gelukkig loopt het er niet altijd uit. maar soms dus wel.. heb al een paar keer gehad dat iemand me raar aankeek of zei: uhh, heb je nou een bloedneus? :)

6. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ik heb het ook gehad een bepaalde periode, volgens mij rond de 30 weken.
    ik werd snachts wakker want had een 'snot'neus (dacht ik) doe ik mijn lampje aan ligt mijn hele bed en gezicht zit onder het bloed! schrok me dood en mijn vriend had ook nog eens nachtdienst hahaha. duurde ook ff voordat het stopte.
    later die week nog eens maar niet zo heftig en nu af en toe als ik mijn neus snuit. komt door het extra bloed in je lichaam. hd het bij mijn eerste ook ;)

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heel erg herkenbaar! Wordt er snachts mee wakker. Is pas sinds ik zwanger ben

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb vanaf week 16/17 last van bloedneuzen. Bij mij bleek echter dat ik een neus poliep heb.
    Deze is gegroeid in mijn zwangerschap, daarvoor nooit last van gehad. Hij blokeerd nu ook een neusgat compleet.
    Als die poliep kapot barst dat heb ik echt een heftige bloedneus, deze kan tot anderhalf uur duren en dan gaat er minimaal een complete rol wc papier doorheen.
    Gelukkig gaat het de laatste tijd iets beter, ik mag van de kno arts niet meer bukken en tillen, sinds ik dat inderdaad probeer te vermeiden gaat het beter.
    Helaas word mijn poliep pas na de bevalling verwijderd aangezien er eerst een mri scan van mijn hoofd gemaakt moet worden en daarna word hij onder complete narcose weggehaald:$

9. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hier ook wel veel last van.
    begint inderdaad zomaar, maar is ook zomaar weer over...best irritant!

10. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik heb er ook veel last van en nog steeds. Gisteravond nog.. tja..de zakboekjes goed in de buurt houden.

Deel Deze Pagina