Ik wil graag de hartslag van mn beebje op de computer zetten. Nu zit er ook een extra snoertje bij die daar voor is....maar hoe werkt het? Moet je een speciaal programmaatje hebben of aanzetten? (boekje heb ik weggegooid....ja dom!) Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Hai ik had de bellytalk gehuurd, daar moet je eerst je geluidsrecorder op je pc openen en wanneer je op rec drukt ook op rec drukken op de bellytalk. Ik weet niet of het het zelfde werkt maar je kan het iig proberen
dat extra sterkertje steek je in je mocrofoon ingang van je pc. en om het dan heel makkelijk te maken zonder extra porgamma`s... ga je onder start,alle progamma`s en dan Bureau-accessoires. daar zie je Geluidsrecorder...opnemen..klaar
Yep, zo heb ik het ook gedaan, was echt geweldig, direct doorgestuurd naar iedereen. Morgen ga ik het weer even doen denk ik, want het klinkt nu zoveel helderder, zo anders dan enkele weken geleden. Echt super zo'n ding.
Nou verdorie, snap dr niks van! Het lukt niet....ik neem op...maar als ik afspeel hoor ik niks! Heb ook al het kabeltje omgedraaid (dacht misschien gebruik ik de verkeerde kant)....volume staat keihard dus dat is het ook niet. : liefs
alice weet je zeker dat je hem in de microfoon ingang heb gedaan? raar joh.. mischien staat ie bij je instellingen uit?
Jeeejjjjj het is gelukt! Ik had idd mn instelling niet goed staan: voor de recorder stonden de speakers aan voor een normale computer maar ik heb een laptop..en toen ik laptop speakers aan klikte gingie goed! Thanx ga t gelijk doorsturen!