wat baby 7 maanden aantrekken met dit weer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door love 8, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    mijn onderwerp zegt het al.
    ik vind het zo moeilijk met dagen zoals deze, om te bepalen wat mijn kleine meid aan moet.

we zijn net weggeweest met de auto. maar ze heeft nu zulke rode wangen, ik heb echt het idee dat ze het warm heeft. ik had haar al geen jas aan gedaan in de auto, maar doe je met dit weer een t-shirt aan of toch lange mouwen?

ik heb het warm, en heb een t-shirt aan, maar ja ik neem aan dat ik mijn meisje toch warmer aan moet kleden dan mijzelf?

iemand tips?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gewoon wat jezelf ook draagt en neem aan dat je kleine er nog een romper onderdraagt. ze is geen pasgeborene meer die dr temp niet goed kan regelen.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik trek haar idd aan wat ik zelf ook aan heb. Gisteren in de auto had ze ook een rompertje zonder mouwen, lange broek en een t-shirt aan. Net buiten hetzelfde, maar op de heen weg (in de wind) nog een poncho er overheen. Sokjes doe ik buiten nog wel, met schoenen, en een zonnehoedje op haar koppie. Zo snel krijgen ze het niet meer koud! Zweet is erger hoor, dus in de auto echt kleren uit trekken! Laatst hadden we een uurtje in de auto gereden en was ze zo warm geworden, dat ik haar uit de auto haalde, uitkleed tot op haar rompertje en eerst een half uurtje heb laten afkoelen. Ze was echt te warm geworden! Oppassen dus!

4. adi

adi Niet meer actief

Ze kan met dit weer eerder verkouden worden als ze bezweet uit de auto komt, dan dat ze een laagje te weinig aan heeft. Dus niet te warm aankleden, vooral in de auto

5. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ooh ok thanx dames.

ben misschien nog een beetje te voorzichtig

Deel Deze Pagina