Al 4 uur doorlopend voeden. Clusteren? Ben zo moe...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kanshebber, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Vraag zegt t al. Als k haar even neerleg is t binnen 10 minuten pet. Ze wil vanavond permanent drinken. Normaal komt ze s avonds ook al vaak maar dit is extreem. Herkennen jullie dit? Ze is nu 12 dagen. Ik ben zo moe.

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ja ik herken het wel van mijn dochter.
    Ze kan ook last van regeldagen hebben. Ben ff vergeten met welke leeftijden dat ook alweer was.
    Kun je niet lekker in bed gaan liggen op je zij en dan voeden?
    Kun je toch een beetje rusten.

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ze hapt liggend niet zo goed aan... Maar ik ga me zo maar wel in bed installeren, met voedingskussen als soort leuning achterlangs. Ik wil ook nog even douchen maar ze gnt me geen tijd. Gelukkig komt mijn partner zo thuis, dan kan hij haar even foppen met zijn pink.
    Maar kan ditde hele nacht duren?

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier duurde het nooit de hele nacht, dus ik hoop dat ze bij jou ook lekker gaat slapen straks! En het is zwaar, maar het is voor jullie allebei goed; zij krijgt haar dosis huidcontact (en melk nstuurlijk), en voor jouw productie is het ook heel goed. Grote kans dat ze binnenkort iets langer tussen voedingen gaat laten!
    Zet 'm op! :)

(Hier ligt er een meisje naast me in bed te snurken na een paar uur clusteren, dus ik ga nu ook maar proberen te slapen!)

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Is iets wat er echt bij hoord meid maar zwaar is het wel.
    Ik instaleerde me ook altijd op de bank liggend met de tv aan en om het uur wisselde ik van kant.
    Uiteindelijk viel ze om 23.00 uur als een blok in slaap en was het klaar.
    De eerste 8 weken vond ik heel zwaar maar het word echt alleen maar makkelijker

6. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Hoe oud is ze?

Ik had het hier met 4 maanden. Heb uiteindelijk een avondfles gegeven. Ze kwam ook nooit aan en toen wel! Met 7 maand fles weggelaten aangezien ze at en ik meer melk had.

Ik had niet genoeg melk en ik weet daarom is het clusteren maar dit ging goed voor ons. Nu nog steed bv en uiteindelijk maar 3 maand 1 fles per dag gehad.

7. babyproject

babyproject Niet meer actief

Rond 12 dagen heb je inderdaad een regelperiode waarin baby's vaker drinken. Sommige baby's clusteren echter ook buiten regelperiodes, meestal inderdaad meerdere uren op de avond. Volgens mij gaan de meesten rond 11 uur wel slapen. Lastig als ze liggend niet goed aanhapt, want dat is een stuk rustgevender.

8. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Kun je haar niet meedraaien als ze al aangehapt heeft?
    Je zou het eens kunnen proberen.
    Begin is heel lastig en onhandig maar je word er steeds handiger in. OP vakantie moesten we een paar km lopen en heb ik zelfs lopend kunnen voeden.

9. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    O 12 dagen oud? Ja toen zat ik inderdaad lekker op de bank te voeden en ging ze tegelijk met ons naar bed. Heerlijk was dat en zo kwamen we beiden aan onze rust toe. En konden we ook lekker tv kijken. Fles zou ik dan inderdaad niet doen, dat ontregelt alles zo vroeg. Lekker aantoegeven en genieten! :)

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Idd clusteren en er gewoon aan toegeven werkt vaak het beste.
    Hier duurde het ongeveer 3 maanden.
    Begon hier rond 19u (soms ook wel eens om 17u), gingen om 21.30u naar boven, ging ze met papa mee onder de douche. Had ik even een kwartiertje voor mezelf om mezelf klaar te maken, kreeg ze nog een voeding bij ons op bed en gingen we de nacht in. Werkte hier echt perfect.

11. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Dank voor jullie tips! Rond middernacht ging ze slapen en kwam ze netjes iedere drie uur. Fijn om te weten dat het normaal is volgens jullie. Op vermoeiende momenten vraag je je dt immers wel eens af. Van de week wordt ze weer gewogen, ben benieuwd wat het heeft opgeleverd. Ze is een tevreden baby dat stelt me gerust.

Deel Deze Pagina