Hoofdbonken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammavan2snoetjes, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Mijn zoontje van 15 maanden is een hele drukke en erg ondernemende dreumes. Maar soms tijdens het eten heeft hij na een paar hapjes blijkbaar genoeg vind hij en gaat dan vervolgens bonken met zijn hoofd (beste wel hard) tegen de rugleuning van de kinderstoel. Als ik m tegen hou of zeg dat hij dat niet moet doen krijg ik alleen maar een grote glimlach van hem en gaat toch nog effe door... Ik vind t een rotgezicht om m met zijn hoofd te zien en horen bonken, lijkt mij toch pijnlijk.
    Wie heeft dit ook met zijn zoon of dochter?
    En hoe kan ik m ermee laten stoppen?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.341
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb ook zo'n kindje.. en hoe laten stoppen? Ik weet het nog steeds niet :( -wel dat het met fases gaat, maar over is het hier nog steeds niet.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die van ons heeft dat ook een poos gedaan.. Meestal uit dwarsheid..

Maar ik heb het gewoon laten gaan, genegeerd.. Als ze aandacht krijgen wordt het een spelletje, als ze geen aandacht krijgen doet het alleen maar pijn en is de lol er snel af.

Hier kwam het af en toe ook nog terug, maar verder geen aandacht aan besteed..

Maar ik moet bekennen dat ik ook weleens een kussen onder zijn hoofd gegooid heb. Verder niks gezegd, maar die rode plek op zijn koppie was me echt te rood..

4. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Misschien een andere kinderstoel. Eentje met een lage(re) rugleuning.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je kan het alleen laten stoppen door te negeren. en hopen dat hij niet ontdekt dat je het ook tegen de muur kan doen en dat mama dat helemaal vreselijk vind. mijn middelste heeft het heel erg gedaan en het is vreselijk. mijn jongste een tijdje in zijn bed vind het nog steeds vreselijk maar ik weet dat ik het moet negeren of ik probeer hem af te lijden. maar oow je krijgt er wat van. ik ben dan altijd zo bang dat hij zichzelf iets aandoet. gelukkig is het de laatste maand bijna niet meer voorgekomen. hopelijk komt het ook niet meer terug.

Deel Deze Pagina