Mijn man en ik hebben inmiddels even overlegd en ook de mening van de grootouders gevraagd. Wij hebben zelf het gevoel dat het huilen enige uren na de inenting op zich niet abnormaal is. Lang niet alle kindjes hebben er last van, maar ik krijg de indruk dat het toch wel vaker voorkomt. De aanhoudende verkoudheid vinden we wel reden om even langs de huisarts te gaan. In de familie van mijn man komt veel bronchitis en astma voor. Mijn schoonmoeder ziet veel van haar mijn schoonbroertje in onze zoon, wat ademhaling betreft. Even naar de longetjes laten luisteren kan natuurlijk geen kwaad. Als ik dan toch bij de huisarts ben, zal ik gelijk even navragen wat onze dokter van de reactie op de inenting vindt. Onze huisarts is zelf vaccinatie-arts, dus ik vertrouw zijn mening in dat opzicht. Bedankt voor jullie reacties!
Lijkt me de perfecte oplossing zo! Succes! Enne... laat je 't hier nog even weten? Ben nu wel benieuwd wat je HA gaat zeggen
Ja, tuurlijk laat ik het weten. Het kan wel even duren, want hij is volgende week op vakantie dus ik ga pas de 15e.