hoi allemaal youame drinkt sinds 2 weken eindelijk 150ml maar nu wordt ze al 2 dagen pas om 10.00 wakker en ligt ze tussen 23.00 0.00 in bed in die 2 dagen komen we maar op 4 flessen uit terwijl er op de pak staat 5 fless als je 150 ml geeft ze is heel tevreden en huilt alleen als ze honger heeft morgen moeten we naar het consultatie bureau krijgt ze de 2e prikjes en is ze 3 maand precies wat denken jullie als k der wakker maak wil ze mar 20 ml drinken gr marline
Dan denk ik dat het geen zin heeft om haar nog een 5e fles te geven Als ze tevreden is en goed aankomt, dan kun je haar niet dwingen om te eten... Misschien duurt het niet meer lang voordat je bv 2 fles wat groter kan maken
Ik zou dat niet zomaar doen Marline. Ik heb het op het cb gevraagd en daar raadde ze het mij absoluut af! Misschien moet je anders een wekker gaan zetten om dr wat eerder te laten drinken? Ik zou het in ieder geval even aankaarten bij het CB.
ik herken Caitlin hierin , die had ook maar 4 flesjes op die leeftijd mevr groeide prima en sliep like a baby ik zou naar je kleintje luisteren als zij het goed doet hierop lekker zo doorgaan
Als ze tevreden is en goed groeit enz. is het toch goed? Gewoon je gevoel volgen en goed naar je kleintje luisteren ze laat het heus wel weten als ze iets te kort komt. Groetjes nicol
het consultatie bureau wil je vaak ook even bangmaken hoor! als ze genoeg actief is en jij denkt dat ze het goed doet is het toch goed? Fienne drinkt ook al een hele poos maar 4 flessen daar is ze ook gewoon tevreden mee en ze doet het prima! Observeer je kind goed en trek daar conclusies uit!
toevallig ben ik vandaag bij het cb geweest en vroeg ik dit aan hun ivm dat rene gister een voeding heeft over geslagen. hij had om 6 uur gegeten en kwam pas om 4 uur half 5 s morgens weer. dit kwam eigenlijk omdat we vroeg naar bed waren gegaan en hadden gezegt we zien wel hoelaat ie komt voor zijn laatste fles nou ja hij kwam dus niet. maar om een lang verhaal kort te maken, ik vroeg dus wanneer er ongeveer een fles af mocht om dus op 4 uit te komen en dat was ongeveer als ze 5 maanden waren zei ze. ik heb zoiets van moet ik dan nu mijn mannetje uit zijn slaapje halen omdat ie perse zijn flesje moet hebben ik ga nu proberen om ipv een flesje rond 6 uur te geven rond 8 uur en dan eens kijken hoe het uit komt. misschien dat ze bij jou wat anders zeggen ben wel benieuwd ernaar.
thnx voor de antwoorden ze is namelijk heel actief en wil der nie wakker maken voor de voeding wij gaan tegen 0.00 nna bed en zeggen ook we zien wel we dachten dat het 1 malig is maar nee mevrouw kwam weer om 10 uur maja k zal het morgen eens navragen want elke cb is weer anders wordt je soms ook gek van klaat het jullie weten moet om kwart over 10 daar zijn gr marline
ik geef tycho ook al een week 4flessen op aanraden van het cb, tycho is volgens hun overal heel erg vroeg mee en het kon geen kwaad om hem nu al 4flessen te geven. ik geef het zelfs met nutrix ook al vanaf 3 maand op advies van het cb. ik doe nooit zoveel op ze uit hoor kijk gewoon naar tycho, ze hebben het echt niet altijd bij het rechte eind!
precies! jij kent je kind het beste. Maar een kleintje van 2 maanden zou ik denk ik niet van af zes uur de hele nacht zo door laten gaan i.v.m suikerspiegel. Wij gaven toen we begonnen met 4 flessen de laatste om21.00 dan sliep ze tot 7.
aaaarg k wordt gek van ze k begon over de fles ze heeft 2 dagen gehad dat ze maar 4 flessen heeft gehad met 150water en 5 schepjes is ong 165ml maar ze was tevreden en sliep door duz dacht het zal wel goed zijn krijg k op me flikker van de cb ja maar ze heeft het nodig je moet er echt wakker makeo grrr k zeg maar als k der wakker maak drinkt ze nog geen 20ml en kan k de voeding weggooien als ze dat elke x doet gooi k eigenlijk 1 pakje van de 2 weg en het geld groeid me niet op de rug maar ja ze heeft vandaag prikjes gehad duzz laat ze 20 staan ong kijken hoe het morgen gaat probeer der gewoon wakker te maken tegen 8 uur en we zien wel ze is trouwens wel gegroeid ze is van 4-12-06 3430gr en 57cm naar 19-12-06 4700 en ong 59 cm gegaanze groeid wel en me ma zegt ook eigenlijk moet je gewoon zeggen wat ze willen horen hoeveel jij der geeft want jij weet dat ze goed groeid en ze is tevreden als ze echt honger heeft gild ze wel
Ja meid, iedereen moet het voor zich weten, maar sommige dingen die het CB zegt die gaan mijn ene oor in en mijn andere oor weer uit... Als ik jou was zou ik naar je dochtertje kijken en daarop inspelen... Blijkbaar heeft ze geen behoefte aan die 5e fles...
wij moesten fienne ook wakker maken voor de laatste fles (toen ze nog een stuk jonger was) Dit werkte ook niet ze dronk idd maar heel weinig ook iets tussen de 20 en 50. natte washandjes, laten schrikken harde geluiden het mocht allemaal niet meer baten. toen ik dat op het cb zei, zei ze dat ik die eraf mocht halen, omdat ze hem waarschijnlijk niet meer nodig heeft. Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt, want het is jouw kind! Anders doe je de vierde fles om een uur of half tien en dan staads iets vroeger. dat deden wij ook zo en het werkt!
k heb der om 10 uur de laatste fles gegeven ze heeft maar de helft gedronken we moeten er morgen togg vroeg uit duzz als ze om 8 uur nog nie wakker is maak k der wel wakker ze had nog geen verhoging wel steeds beetje jammeren maar ze kan nog lachen hihi idd als ze de laatste fles echt nie meer wil dan maar zo
ohja ze heeft wel 5 flessen gehad vandaag maar 2 liet ze bijna de helft staan mischien dat ze togg echt genoeg aan 4 heeft trouwens wanneer zijn jullie begonnen met paar lepeltjes fruithapjes youame is vandaag precies 3 maand
desmond word ook laat wakker om 9 uur dan zou ik ook niet uitkomen met de flessen als ik er 5 geef en er 4 uur tussen laat dus nu heb ik het zo gedaan. 9 uur fles 12 uur fles 15.00 fles 19.00 fles en dan de laatste om half 11. dan kom ik wel uit.