Hoe vaak badje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilja1975, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe vaak jullie de kleine in het badje doen. Mijn kleintje (12 weken) heeft een bloedhekel aan uit bad komen, dat is altijd brullen en is daarna nog een een paar uur van de rel. Ik doe hem nu 2x per week in bad, maar was 'm natuurlijk wel elke dag (gezicht, billen etc), maar ik lees hier vaak dat jullie de kleine elke dag in bad doen. Ben wel benieuwd!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook max 2 keer per week. Maar meestal gaat hij mee onder de douche.
    C had in het begin een droge huid, en badjes droogden het nog meer uit.
    Onder de douche vond C vanaf het begin (3/4 weken) al heerlijk. Lekker tegen mama/papa aanhangen. Misschien vind ze dat fijner?

3. claudia21

claudia21 Lid

7 aug 2007
    66
    0
    0
    Bij ons gaat ze elke avond in bad. Ze slaapt erna heerlijk.
    :)

4. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hier om de dag. Vaak gaat ze onder de douche en soms in bad. Als de omgevingstemp. maar hoog genoeg is vindt ze het uit bad gaan niet erg.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier ging Kyano iedere dag in bad toen de kraamverzorgster er nog was ( die stond er op ) maar daarna is het zo gegaan dat hij om de dag in bad gaat en dat doen we nu nog steeds en gaat prima zo :D

6. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Omgevingstemperatuur is bewust hoog, maar ondanks dat vindt hij het een drama, ga dit weekend eens de douche proberen met mijn vriend, misschien gaat dit beter.

7. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Bij mij gaat ze ongeveer 5x per week in bad, `s avonds voor het slapen gaan. Het komt er niet altijd van, soms met bezoek enzo, anders ging ze iedere dag. Ze geniet er enorm van. Het brullen bij het eruit halen deed ze de eerste weken ook, maar nu al een paar weken niet meer.

X

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier om de dag zo'n beetje en dat weer afgewisseld met bad en tub en soms -in het weekend- onder de douche. Maar Fae heeft een erg droge huid en dat verergerde duidelijk bij iedere dag in bad.

9. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hier om de dag.

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hier eigenlijk helemaal niet meer. Gewoon elke dag 's ochtends lekker wassen en om de dag 's avonds nog lekker onder de douche. Hij past namelijk niet meer in het babybadje. Hebben wel zo'n aquasit, maar vonden dat ook verre van ideaal. Als hij ouder is gaat hij lekker weer in bad, maar dan zonder zo'n aquasit. Nu dus helaas alleen douchen

11. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    Hier ook om de dag. Heel soms om de 2 dagen. Maar dan is het meestal dat er 's avonds iets is.

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    om de dag en als hij zijn broekspijp heeft volgescheten haha dan vaker

13. mag ik vragen hoe jullie dat doen met douchen? want je moet dan jezelf en je baby tegelijk afdrogen hb je eigenlijk toch 2 paar handen nodig?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik durf douchen niet, mijn vriend wel hij legt dan een badcape klaar op bed en loopt na het douchen daar naar toe. alleen staat hij dan wel een tijdje nat in zijn nakie haha BBRRR

ik vind het maar eng, zo glibberig vooral met een soppie

15. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Hier om de dag, soms om de twee dagen als het niet uit komt en soms elke dag.

Douchen, je kan het met z'n tweeën doen. Een onder de douche en de andere om je kindje aan te pakken en af te drogen. Kan jij je ook lekker rustig afdrogen.
    Wat je ook kan doen is of je wipstoeltje of je badje (maar dan met een kussentje of zo er in) klaar zetten met een handdoek en eventueel een hydrofielluier er in. Zet je kindje na het douchen in het badje of wipstoeltje en sla de handdoek er om heen (lekker inpakken dus) droog je zelf snel af en daarna heb je alle tijd voor de kleine.

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    2 a 3x in de week gaat onze Demi in bad. IN het begin had ze zo'n droog huidje, toen mocht ze ook al niet zo vaak.

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mike gaat ook 2 keer in de week in bad.

Tenzij hem weer een "ongelukje" :rolleyes: gebeurt, dan iets vaker :)

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook om de dag. Meestal in de tummy, en soms mee onder de douche.

19. christina77

13 nov 2008
    5
    0
    0
    mijn zoontje gaat ook om de dag in bad of mee n de douche.ja en tussendoor als ie tot zijn nek onder de poep zit natuurlijk !

20. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier iedere dag.

Deel Deze Pagina