Ledikant wordt opgegeten...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by username, Aug 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Onze jongste knaagt enorm aan haar ledikant. Dit doet ze sinds een paar maanden. Maakt niet uit wat we in het bedje leggen als substituut, bed heeft haar voorkeur.
    Er missen inmiddels serieuze happen uit. Buiten dat het er niet uitziet, lijkt het me ook niet erg gezond. Het hout is zacht, maar ook die splinters lijken me niet fijn in je mond. De verf die er op zit is gelukkig op waterbasis. Soms vinden we wel echt stukjes hout in haar mond of op de grond naast bed.

Wat te doen? Zijn er ledikantjes van metaal ofzo? Of tips/trucs?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,628
    5,656
    113
    Geef je haar niks te eten :p nee gekkigheid mischien een campingbedje?

3. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Campingbedje kauwt ze ook op. Is wel minder schadelijk denk ik. Maar daar zou ze dan echt een tijdlang in moeten slapen en dat wordt ook afgeraden.

Ik zit net te zoeken naar metalen ledikantjes, duur zeg :$

4. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Reisbedje inderdaad. Daar langere tijd in slapen lijkt me niet echt een probleem. Met wat geluk is het een fase en kan je daarna weer switchen.

5. Miki013

Miki013 Bekend lid

Feb 9, 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kunt link niet openen, maar het is een plastic randbewchermer ; Prince Lionheart Crib Bed 2 cm Randbeschermer Ledikant 5207

6. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Wij hebben ook zo'n Bokito 😱
    Is hier minder geworden sinds we een bijtring in haar bedje hebben gelegd.

7. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Hier nog zo eentje, maar d'r tanden komen door en ze heeft daar ontzettend last van.
    Snachts staat ze huilend te kauwen op d'r bed.. Weet ook niet zo goed wat we d'r mee moeten

8. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Een bijtring vastbinden op de plek waar ze gewoonlijk knaagt? En dan hopen dat ze die kiest en niet de rand.

9. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ah wij zijn gelukkig niet de enige met zo'n kleine hooligan ;)
    Bijtringen wil ze niet, ze gooit er mee. Alles stopt ze in haar mond maar die niet ;)
    Die rand ga ik onthouden. Voor nu heb ik de bovenste rand omwikkeld met lakens en die vastgeknoopt. Geen idee of het voldoende helpt, we zullen zien. Het bedje is al gesloopt, daar is geen redden meer aan.

10. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Houten bijtriing geprobeerd?

11. Zus9

Zus9 Bekend lid

Jul 25, 2014
    967
    688
    93
    Female
    Noord NL
    Hier ook zo'n bijtgrage boef. Niets hielp, dus ik heb het maar gewoon geaccepteerd en het lijkt nu wel wat minder te worden. Maar hij heeft het echt maaanden gedaan helaas. Succes met de houtsnippers! ;)

12. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

erg he... mijn zoon doet het ook... verf op terpetinebasis.... maar zijn hele mond/tanden/gezicht zitten dan onder de stukjes verf...

zucht.

13. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Hier was het met het verzetten van het bed ineens over. Hiervoor kon ze net mmet de handen bij de verwarming knop. Stond niet aan verder. Maar stond dan lekker te frummelen en ondertussen haar bed te verknagen. Nu het bed aan de andere kant van de kamer staat niks meer!

14. tlc81

tlc81 Bekend lid

Jan 22, 2012
    684
    127
    43
    Misschien heel bruut, maar wij smeerden bitex op bedranden. Hielp aardig goed. En daarna rap over naar een groot bed. Zoon was toen 19 maanden.

15. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Er bestaan van die rubberen of siliconen banden die je over de rand kunt leggen. Helaas kwam ik daar pas achter toen het knagen al was gestopt. Hier gelukkig alleen wat lak/beits eraf en geen houtsnippers.

16. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hier was de box de pineut. Maar hij pakte 1 plek en maakte die groter. Toen een speelding geplaatst waardoor hij het niet kon zien. Toen is hij ermee gestopt.

Share This Page