Bij ons slapen de poezen ook bij ons op bed, maar alleen als ze niet vervelend zijn anders trap ik ze eruit. Maar in de babykamer mogen ze straks echt niet komen. En mochten ze overlijden en er zouden nieuwe komen ook echt alleen beneden en niet meer boven.
Wij hebben een hond, een flinke, maar die mag echt niet boven komen. En dat weet hij. Laat staan op de slaapkamer en laat staan op of IN bed. Echt heel smerig vind ik dat.
Nou, ik ben ook gek op mn hond! Maareh, die ligt echt niet bij mij in bed! Nee, bedankt.. Ze komt trouwens niet eens boven, ze mag de trap niet op. Geleerd toen ze pup was en ze doet het gewoon niet..
Ze mogen het niet, maar doen het toch, die katten van ons . Maar het is zo moeilijk om ze tegen te hoden als je slaapt hè? We worden wel eens wakker 's ochtends met één van de twee tussen ons in en daar word ik niet echt vrolijk van. Op het voeteneind vind ik dan nog tot daaraantoe. Maar ja, meestal komt het erop neer dat de kat meer ruimte voor zich opeist dan wij hebben . Rare beesten...... maar verder zijn het wel schatjes hoor.
Ik vind het zelfs echt smerig hoor, een huisdier in/ op je bed. Dat gaat hier echt niet gebeuren. Slaapkamer is toch echt alleen voor ons (ok en voor zoonlief als hij ziek is )
Een van onze honden slaapt als het onweert ook bij ons op bed, anders is ze in staat om dwars door de glazen schuifpui te gaan (ondanks dat ze het formaat van een yorkshire heeft!) Zij is zo bang dat het gewoon niet menselijk is om haar dan alleen te laten. Ze heeft ook een heel naar verleden, en had voor ze bij ons kwam (toen was ze 2) nog nooit daglicht gezien. Ze ruift ook niet dus geen haren in bed. De katten en andere honden mogen niet in bed of in de slaapkamers.
Onze 2 hondjes slapen bij mn ouders op bed... vroeger(toen het er nog 1 was) sliep die bij mij op bed... lief hoor
Ja shi tzu'tjes verharen ook niet he JsztD dat scheelt Toen de mijne nog leefde mocht hij niet bij mij slapen van m'n ouders, maar toen we een keer op vakantie gingen, sneakte hij zo mijn tent in en lag bij mij op m'n kussen. Wat een droppie!
bij ons ligt ze in een mandje in de slaapkamer en wonder boven wonder komt ze daar de heele nacht niet uit.. en als het bed verschoon dag is mag ze even komen kroelen heerlijk maar verder is ons bedje alleen voor ons haha
De kat ligt soms overdag in bed, maar die heeft altijd van die fases die een paar weken duren, dan ligt hij opeens weken weer in zijn mandje, dan weken op de bank etc. Nu ligt hij al maanden niet meer in bed, 's nachts wil ik het niet en de kat ook niet. De hond slaapt nooit in bed, dat wil ik niet.
Ik ben arbeidsongeschikt en heb idd meer huisdieren dan normaal (3 katten en 2 aquariums) en de katten slapen altijd bij mij in bed. Vandaag lagen vriend en ik in bed,hij slapen en ik met de kat op schoot lezen,heel gezellig