Cookies op de websites van RTL Nederland Geen celstraf? Dit soort 'ouders' zou nooit meer een kind mogen opvoeden!
zwaar triest zulke gevallen..... zoveel mensen die met alle liefde uit hun bed komen voor een kind, maar het hun niet gegund is. Dan kun je toch wel even kwaad worden.
Ja die Diazepam kan ik niet helemaal plaatsen maar er staat onderin dat ze de pijn van het kind wilde verzachten en daarom medicijnen gaven. Ik neem aan dat er wel iets met het kind aan de hand was wanneer het tussen de 2 en 3,5 jaar niet fatsoenlijk doorslaapt s'nachts?
Ik kan me voorstellen dat wanneer je moeder verslaafd is en je wordt verslaafd geboren, dan er ongetwijfeld iets aan de hand is met je. Dan nog moet je naar een arts gaan en niet je kind drogeren "omdat het niet doorslaapt"... :x
Belachelijk! Wat mij betreft had de rechter ze gewoon in de cel mogen gooien- wat mist een kind aan zulke ouders... Laat ze eerst maar eens afkicken. Hopelijk gaat alles goed met het meisje!
Als er een band is met de ouders en dat lijkt me in dit geval wel, dan mist een kind zijn ouders. Hoe slecht of onverantwoord die ouders voor dat kind ook zorgden. En dus doe je zo een kind die al helemaal uit de vertrouwde omgeving gehaald word meer geweld aan door haar de ouders helemaal te ontzeggen. Dit is dus niet gedaan omdat de ouders het kind niet meer zouden zien als meer omdat het kind de ouders niet meer zal zien dan. En daar kan ik wel mee leven. Mits de ouders nu dus gedwongen moeten afkicken weer en het kind niet meer terug krijgen.
Mijn zoon heeft tot 2,5 jaar minimaal elk uur mijn uit bed geroepen. Was moe, hopeloos en werd gek maar geen denke aan dat ik mijn kinderen zoiets zou aan doen. Ben nabijna 2,5 jaar na de apotheek geweest met de handen in me haar en kreeg wat mee op natuurlijke basis wat hem hielp beter in te slapen. Heeft wel wat geholpen en na 3 maanden kwam hij nog maar 1x per nacht. Mijn dochter kwam tot 1,5 jaar ook 1 à 2 x per nacht en omdat ze maar 21 maanden verschillen kun je voorstellen dat het krab was en ik weinig heb geslapen 4 jaar lang ( ondertussen wel werken dus even bijslapen zat er ook niet in en met mijn verlof lag ik 5wk plat in het ziekenhuis ivm zwangerschap) nee echt ik was dood en dood op maar niet slapen heeft een rede. Mijn zoontje had erge nekklachten ( verkorte nekspier) waardoor hij continu pijn had, niet uit een borst kon drinken, niet veel gedragen kon worden en erg onrustig was en heel de dag huilde. Maar je kunt drogeren voor je eigen welzijn gaat me erg te ver. Kinderen zeker op die leeftijd slapen nu eenmaal wel of niet door. Nu is het weekend en zat 6 uur al beneden met 2 kinderen . Tja heb het niet voor het zeggen he
Ik slik trouwens zelf diazepam als spierverslapper samen met morfine. Zodra ik die pil pak ( maar 5mg) ben ik meteen weg en slaap echt vast. Overdag wakker blijven is een gevecht. Dit wil je je kind niet aan doen