ik heb weer de kast uit gemest van mijn dochter en heb weer erg veel in de aanbieding ik heb een heel pakket met kleding en losse dingen van het merk LIEF.. het gaat om maatje nog beetje 62 erg veel 68 en kleine beetje 74 en nog een jurkje maatje 50/56 hier de linken kan op het moment niet verkleine helaas... het pakket Marktplaats.nl > mooi pakket kleding voor een meisje... - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 kleding van merk LIEF Marktplaats.nl > t shirt van merk LIEF 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > mooi setje van merk LIEF - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Marktplaats.nl > mooi jurkje van merk LIEF 50/56 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 Marktplaats.nl > romper van het merk LIEF 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Marktplaats.nl > mooi romper met lange mouw 68 van merk LIEF - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 draagdoek van draagdoek.nl Marktplaats.nl > mooi draagdoek - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken heb je nog vragen of wil je nog wat weten brand maar los
ik heb van het merk LIEF een klein pakketje van gemaakt hier de link heb je nog vragen hoor ik het graag.. Marktplaats.nl > mooi klein pakketje merk LIEF - Kinderen en Baby's - Babykleding | Overige
het grote pakket is gereseveerd het kleine pakket van het merk LIEF mag weg voor 15 euro ex verzendkosten..
pakket is verkocht draagdoek mag weg voor 35 euri inclufies verzendkosten het pakketje lief mag weg voor 15 euro inclusief verzendkosten..