Bij de eerste hebben we aardig wat gekregen, en nu heb ik alleen van mijn moeder een (wel heel leuk) kado gekregen. En een lief kaartje van vrienden.
Veel cadeaus en kaarten gekregen tijdens de zwangerschap. Vond t erg leuk en stuur nu ook ''bewuster'' kaartjes als ik hoor dat iemand zwanger is. Ben met 25 wkn in t ziekenhuis terecht gekomen met weeen. Toe ook weer veel cadeaus, kaartjes, bloemen en bezoek.
Hee Henkie, troost je, hier dezelfde schoonmoeder! Die heeft wel de babykleertjes van mijn man in de kast gelegd, van die ondingen uit de jaren 70 met strikjes. Denk maar niet dat ik onze beeb daarin ga heisen.... Jammer vind ik het wel, ik had het leuker gevonden als ze eens iets had gekocht maar dat is niet anders. Mijn eigen moeder daarentegen is net andersom....die heeft al vanalles gekocht en zelfs een badjasje zelf gemaakt, de lakentjes voor de wieg genaaid, helemaal leuk dus! Ik vraag me dan wel af, mijn schoonmoeder ziet dat toch ook, denkt die nou echt niet, wat zal ik eens kopen? Maar goed, ben er na 13 jaar ook wel aan gewend.