Ik heb een vraagje. Ik zag straks bij prenatal dat de Maxi cosi in de aanbieding was, van 150 voor 100 euro. Weet iemand tot hoelang die aanbieding is? Ik wil hem eigelijk wel kopen maar ik wil eigelijk op mijn eerste echo wachten, die krijg ik volgende week.
Misschien verstandig om nog even te wachten. Er komen wel meer aanbiedingen hoor! Ik wilde ook meteen kopen, kopen, kopen, maar ik zou toch even rustig afwachten. Wij hebben een Maxi Cosi Cabriofix via Marktplaats gekocht (NIEUW!) voor 85,-. Was een babyzaak die failliet gegaan is, en dus van hun spullen af moesten. Zulke aanbiedingen zijn er veel te vinden hoor, dus ik zou gewoon nog even afwachten en daarna goed rondkijken. Het is allemaal al duur genoeg
tip kijk wat je wilt hebben ook qua kinderwagen, en ga dan naar de 9 maanden beurs, daar hebben ze hele leuke aanbiedingen. Wij hebben vorig jaar onze complete kinderwagen incl maxi cosi voor weinig op de beurs gekocht. Geweldig het werd nog thuis gebracht ook, en die aanbieding ben ik later nooit meer tegen gekomen. Enneh die beurs is erg leuk en tegen die tijd heb je je echo gehad.
Een maxicosi voor 100,-? Jeetje dat is best goedkoop. Maar is het wel een Cabriofix of een Citi? Zit wel wat verschil in, qua model..
Ik heb inderdaad ook via Marktplaats een nieuwe cabriofix kunnen kopen voor 75,- Gewoon goed in de gaten houden en iedere dag even kijken, er staat best regelmatig wat leuks op!
ik zou idd ook even wachten. wij hebben via www.kinderstoeltje.nl alles ineen besteld en toen kregen we ook veel korting .
Ik heb die gekocht van de prenatal, het is de cabriofix en de actie geldt tot 27 januari, ik ben er erg blij mee!
Ga je ook een nieuwe wagen kopen Dan zit het autostoeltje er vaak al bij in, of voor bijv. 50 euro extra. Overigens kun je hem nu best kopen hoor. Stel de echo is niet goed, dan mag je hem zo weer terugbrengen.
Wij gaan zoizo naar de 9 maanden beurs. Alleen mijn man wil er niet meer naar toe Hij haat beurzen Dus ik ga met mijn zus en moeder. Maar iedereen zeg inderdaad dat er veel aanbiedingen zijn. Ik vindt het ook nog te vroeg om zo'n ding aan te schaffen. Dadelijk als ik mijn echo heb gehad, kan ik wat dingen gaan aanschaffen.
Ik zag m juist laatst bij Prenatal staan met een kaartje eraan: Blijvend in prijs verlaagd! (99 euro) Wij wachten dus nog ff, eerst die van mn schoonzus ff uitproberen of dat kan in de auto en zo niet dan halen we die van de Prenatal.
Ja ik ga ook een nieuwe wagen kopen. We gaan voor de Maxi cosi mura 4. Ow dus als je de maxi cosi erbij koopt krijg je hem alsnog goedkoper. Dan kan ik misschien nog het beste even wachten.