En oja... Ik blijk ook nog 6 potjes Olvarit 8+ (vanaf 8 maanden dus) in de kast te hebben, houdbaar tot 2011. Vijf potjes groente en 1 potje fruit. Wie wil ze? Het zijn de volgende smaken: * sperziebonen met aardappeltjes en rundvlees (2x) * zoete maïs-rijstschotel met kip * tuingroenten met rundvlees * pompoen met doperwtjes en kalkoen * appel, druif, sinaasappel, kiwi
De box staat erop! Plus wat nieuwe speeltjes (helemaal achteraan), o.a. Kiekeboebal en leuk ringenstapelding. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Inmiddels veel foto's bijgeplaatst, moet de beschrijvingen nog maken en ze staan ook nog niet bij de goede maat. Maar voor wie nieuwsgierig is: onderaan beginnen! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! is de link die je hebben moet
En up maar weer eens! Kom kijken, veel leuk winterspul op Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! !!
Hoi, sorry voor de late reactie, heb geen mail gehad van Zwangerschapspagina... Welke titels bedoel je precies? Onderaan staat inderdaad nog steeds een aantal foto's zonder maat etc. erbij, dat gaat ook binnenkort goedkomen (heb weinig tijd helaas...)
Ennnnn UP! Ben veel te lang niet hier geweest. Maar kom gauw kijken in mijn winkel, er is nog meeeer dan genoeg Dit is de link: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!