En weer eens up!! Zie Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!, er staat nog zeer veel! Ook zwangerschapskleding, maxicosi, draagzak, wipstoel, speelgoed, boeken e.d. Wil degene die mij gePB't had nog even reageren?
Da's maat 20. Doe eens een bod? (En ooooh erg, ik moet dus nog steeds die laatste doos kleertjes van een bijschrift voorzien...)
De schoentjes zien er overigens nog prima uit op een klein plekje op de neus na, dat bijna niet opvalt. Ze zijn niet lang gedragen. (Kun je aan de binnenkant nog zien, het stickertje waaraan je kunt zien wat voor materiaal het is, zit er nog in en is onbeschadigd )
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Nog even de link!
Het wordt weer eens hoog tijd voor een keertje UP!! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! is de link
En maar weer eens omhoog! Hier is mijn 'winkeltje' te vinden: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
En maar weer eens UP! Hier is mijn 'winkeltje' te vinden: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Nummer 77 gereserveerd! Maar er is nog genoeg op Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
En weer up! Heel veel leuks te vinden op Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
ik zie een truitje dirkje met een broekje hema, maat 56. heb je dit nog en wat vraag je er voor? zelfde voor lief roze jrukje met broekje maat 62.
Hoi Mamastarlight, ja hoor, alles is er nog! Wil je even de nummers geven van de foto's die je bedoelt? (Om misverstanden te voorkomen )
En weer even up! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!