Avent handkolf met VIA bewaarsysteem

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door UmmKais, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Marktplaats.nl > Avent ISIS handkolf met VIA bewaarsysteem - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren

Gekocht op 28-01-2010 bij Prenatal. Compleet in doos inclusief aankoopbon en gebruiksaanwijzing.

Slechts 3 keer kort gebruikt en ik heb alle gebruikte onderdelen na elk gebruik zorgvuldig schoongemaakt en uitgekookt. Vier van de vijf bewaarbakjes en deksels zijn ongebruikt en zitten nog in het plastic. Ook de spenen heb ik niet gebruikt! De kolf werkt prima maar ik moest helaas noodgedwongen overstappen naar flesvoeding en daarom gebruik ik de handkolf niet meer. Ik maak er graag iemand anders blij mee!

Nieuwprijs € 59,99 maar ik had een kortingssticker van 20% korting dus ik heb € 47,99 betaald. Aangezien de kolf amper gebruikt is vraag ik er 25 euro voor.

VIA is een veelzijdig, compact bewaarsysteem dat meegroeit met uw baby. U gebuikt dezelfde beker voor het afkolven, bewaren en voeden van moedermelk. De gepatenteerde massagekussens bewegen op en neer en simuleren zo het zuigen van de baby waardoor een snelle en natuurlijke melkproductie wordt gestimuleerd. De zachte zuigkracht imiteert het zuigen van een baby om te zorgen voor een constante melkhoeveelheid waarvoor minder hoeft te worden gepompt.

Inhoud: (Inclusief ISIS massagekussenTM & beschermhoes)
    - 5 Steriel verpakte VIA bekers (180ml), (1 gebruikt, 4 ongebruikt)
    - 5 VIA deksels, (1 gebruikt, 4 ongebruikt)
    - 2 Voedingsadapters, (1 gebruikt)
    - 2 Siliconen spenen voor pasgeborenen, (ongebruikt)
    - ISIS Reserveonderdelen.

Deel Deze Pagina