Weten jullie of je volgende maand op de 9 maandenbeurs veel korting krijgt? Of is het meer dat je dingen kan bekijken?
Ik vind dat je veel korting krijgt! Alleen bij de kruidvat stand al, pampers, voeding, speentjes en meer voor een prikkie. Je kunt gratis een echo laten maken, buikfoto laten maken. En alle standjes hebben veel goedkope producten. Ik hou zelf meer van kopen dan van kijken en ik ga dit jaar voor de 4e keer, bevalt me steeds weer errug goed
Ik vind het zo jammer. Er zou er eigenlijk een in het najaar zijn en daar wilde ik naartoe... Ik zie mezelf namelijk eind februari niet meer gezellig op een beurs rondlopen, terwijl ik het graag eens mee wilde maken...
Ik neem aan nummer 2 voeding want zuigelingen nr 1 voeding is wettelijk verboden in de actie te doen. Dus als zwangere vrouw zal je niet voor voeding shoppen denk ik?
Wie weet of de negen maandenbeurs alleen in amsterdam is of ook nog ergens anders bijv in het najaar of zo. En op welke producten krijg je dan korting? Hoeveel bijvoorbeeld of het ook de moeite is om daar heen te gaan.
De negenmaanden beurs is alleen in amsterdam. Afgelopen najaar zou er wel een extra negenmaandenbeurs (ook in amsterdam) komen, maar die ging niet door. Als je van ver komt en alleen voor de korting gaat dan zou ik het niet doen. Ik woon vlakbij en had goedkope kaartjes dus ik vond het erg leuk. Mijn zoontje was toen twee maanden dus dan kijk je wel naar andere dingen dan een zwangere. Ik had toen flesjes gekocht,(25,- voor 6 grote tommee tippee flesjes, 1 kleine en twee tuitbekers), voedingsbh (van 50,- naar 37,50), kleertjes scheelde ook wel geld en nog wat speelgoed. Ik vond het ook gewoon heel erg leuk om door de beurs en al dat babyspul te lopen dus voor mij was het een erg leuke dag.
Ik weet niet wat mensen daar zo leuk aan vinden: ten eerste kost ingang geld ten tweede parkeren is een ramp of 25 euro betalen of in de andere wijk en dan lopen lopen lopen. Dan nog benzine kosten etc. Ik ben vorige jaar geweest met vriendin (gratis kaartjes gekregen)- waren beiden nog niet zwanger. We waren op het laatste dag weekend en het was een hel - je kan niet eens zien wat mensen aanbieden want enorm veel mensen, iedereen hysterisch iets aan het kopen en halen (terwijl zo goedkoop is het ook weer niet- het is meer reclame je krijg 5-10% korting bonnetjes als je iets besteld) of je kan schoentjes kopen of dergelijke maar als je verder thuis gaan zoeken op internet kan het net zo goedkoop. het is misschien makkelijker voor mensen die geen tijd hebben om om internet te zoeken naar juiste prijzen en hier kan je dus van alles halen (maar ik noem het een een haal-koorts want 99% heb je gewoon niet nodig). Dus deze jaar ben ik zwanger maar ga ik zeker niet ook niet als ik gratis kaartje zal hebben of als mensen gaan raad ik dan aan in de werkdag om 9.00 gaan of waneer is die open dan
Ik ben 5 hele dagen aanwezig, dus kan jullie iedere dag vertellen hoe druk het was en of er leuke aanbiedingen waren
Ik vond het leuk een keer geweest te zijn maar de aanbiedingen zijn niet beter als dat je zelf online of bij de kruidvat zelf hebt. Ten 2de ben je al je winst al kwijt met het parkeergeld/entree/kosten eten en drinken die idioot hoog zijn. Ik ging voor een gezellig dagje met m'n vriendin en dan vind ik dat geld niet erg, maar ga je voor de aanbiedingen dan zou ik lekker thuis vanaf je laptop gaan shoppen.. De voeding bijv is 10procent korting,vanaf stap2, etos had deze aanbieding ook vorige week.. En om nou met loeizware pakken te gaan sjouwen zie ik in ieder geval niet zitten. Je kunt je wel vergapen aan de mooiste kinderwagens etc.
Ik heb hier een link voor het 2e kaartje gratis, heb je alleen een streepjescode van Bonbebe babyvoeding voor nodig: Bonbebe - Actie
Eens met Piccolina!!! Vorig jaar geweest en ik vond het vreselijk, wilde zelfs op een gegeven moment alle mensen met trekkoffertjes laten struikelen of schoppen... (Waren de hormonen denk ik) Als je je goed voorbereid, dan zijn er wel goede kortingen. Zo hebben wij er dekentjes gekocht, wol en veel keus. We hebben de fisherPrice electrische stoel voor veel minder, en flessen van Difrax waren dar twee voor een ofzo.... Maar alsnog ik raad het je niet aan!! Het is echt drama en heel slecht voor je bloeddruk
Ik vind het altijd wel leuk, vorig jaar daar geweest toen ik net zwanger was en toen wel wat leuke aanbiedingen gekocht (zwangerschapskleding, speentjes, gratis sokjes etc). Daarvoor ging ik altijd al met mijn moeder naar de huishoudbeurs en wij gaan eigenlijk altijd op de donderdag avond opening. Kaartjes zijn dan goedkoper en voor ons tijd zat om te zien wat we willen zien.. Ik hoef daar echt niet de hele dag rond te lopen.. al die mensen
Heeft er al iemand leuke gratisbonnen voor de huishoudbeurs/9maandenbeurs? ik heb in ieder geval een afhaalbewijs voor een gratis pure & nature baby bodylotion.
Ik heb altijd geroepen dat ik hoopte nog eens zwanger op de 9maandenbeurs rond te kunnen lopen. En dat gaat nu dan ook gebeuren, heb al kaartjes voor m'n moeder, zus en mezelf gekocht en we gaan lekker vrijdags overdag. Wij hebben het geluk dichtbij Amsterdam te wonen dus gaan lekker met de trein, dat scheelt weer parkeerkosten. Ik heb geen idee of ik er veel geld uit ga geven, vast niet... maar het lijkt me gewoon leuk om me wat te kunnen oriënteren op sommige dingen, eventueel een gratis echo te laten maken en wie weet nog wat leuks voor de kleine te scoren. Ik weet dan gelukkig al wat het gaat worden dus dan kan ik wat gerichter op zoek. Ik heb er iig heeeel veel zin in!
Wij zijn vorig jaar geweest, Om de aanbiedingen hoef je het miss niet te doen, en dat het druk is, is ook wel bekend bij velen.. maar als je er toch bent kun je de huishoudbeurs ook meenemen.. Ik vond de negenmaandenbeurs niet eens echt byzonder.. Maar wel een leuke dag van gemaakt! dat doen we dus zeker dit jaar weer..