ben me druk aan het oriënteren voor een geboortekaartje.... welk geboorte kaartje hadden/hebben jullie???
ik heb mijn kaartje bij mijn eerste zoontje ook zelf gemaakt. We hadden de dag dat we besloten om zwanger te raken, toevallig ook nog een klavertje vier gevonden. Dus daar heb ik toen een ontwerp op gemaakt. Wat we voor het tweede kindje willen, weten we nog niet. Best stom, ontwerp namelijk geboortekaartjes maar voor je eigen kindje is het dan altijd moeilijker vind ik hihi
voor onze 1e dochter: Roos (JouwKind.nl) | MOKO-005 voor onze 2e dochter: Vogelnestje (JouwKind.nl) | MOKO-006
Bij ons dochtertje hadden we deze Geboortekaartje Eline bij mijn oudste zoontje heb ik het kaartje zelf gemaakt. voor deze kleine uk zijn we er nog niet helemaal uit.
Wij zijn ons nu ook aan het orienteren, maar jeee wat is er veel keuze zeg!! Vind die retro/vintage stijl erg leuk!
Wij hadden deze gekozen! Gelukkig had ht al gesneeuwd deze winter Koningkaart | Geboortekaartje winter
@Bouganville: Errug leuk kaartje! Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt??? Ben net naar zoiets op zoek!
Zag op de site van koningkaart zoiets staan! Leuke kaartjes allemaal, ik spiek even mee, over twee weken hoop ik dat we weten wat wat het word .
de bovenste hadden we voor onze dochter Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat en zoiets voor de komende zoon )de onderste' maar dan meer aangepast naar ons dus met een zus en ipv broer Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat
@Daantje22: wat een supermooi gedichtje rechts bovenaan!! Ook superleuk dat grote broer een gedichtje heeft!
Ze is er nog niet, maar wij gaan voor dit kaartje: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - La Carte Exclusief 2 - LC031 Beertje meisje
Wij gaan vanavond langs de drukker om even de tekst etc. door te nemen. De kaartjes zijn wel al besteld, wij hebben deze gekozen: 712042
Dit wordt ongeveer ons kaartje, we hebben wel een aantal dingen aangepast. Meisjes geboortekaartjes (4e van links, en dan de 4e naar beneden) Lynn Jansen