Hoi lady's, Sinds gisteren al last van harde pijnlijke buiken en drukkend gevoel van onder, dus dacht al ow ze is aan het indalen aangezien ik dit wel herkende van mij mijn zoontje, maar nu sinds een uurtje/anderhalf uurtje zijn de harde buiken pijnlijker en heb ik ook een pijnlijke menstruatie gevoel in me onderrug, dit herken ik dan weer niet.. heeft dit ook met het indalen te maken? of is dit iets anders?
Had ik gisteravond ook. Was hier vals alarm. Ben precies net zo ver Als jou ! Dus misschien hoort het er wel bij ! Geen idee wat het precies was. Na een uur dacht ik. Zal wel begonnen zijn. Maar gelukkig was hèt niet so ! Vind het nog te vroeg namelijk. Al ben ik het soms spuugzat. Wil nog niet dat het begint Kindje moet nog groeien en sterker worden.... Morgen naar de gyn daarna kan ik je meer vertellen.
Ik heb het ook al vaak gehad het is een combi van voor ween en indalen zeg maar ... Ik heb al best wel een tijdje voor weeën die gaan natuurlijk wel gepaard met steken maar indalen geeft ook steken ..Maddie harde buiken heb ik al maanden ..zolang ze niet in regelmaat komen niks aan de hand ..mik had het namelijk gisteren ook weer ..
Toch zou ik ff bellen met de vk. Mij is op het hart gedrukt dat als de harde buiken pijn gaan doen, je moet bellen. Had er ook mensruatiepijn/krampjes bij (Ik heb in het zkh gelegen met harde buiken, die geen pijn deden). Zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen! Succes!
Bedankt voor jullie reacties, ik ga zo eerst maar even een douche nemen kijken of het dan minder wordt, wil niet bellen voor niets en ze beweegt nog wel.