van bv naar kv...

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Karel1978, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi,

Ik geef nu 7 voedingen van elk 100 ml ongeveer. De voedingen zijn nu verdeeld over 3 nutrilon en 4 bv... Nu is de bv bijna op en moeten we helemaal op de nutrilon over.
    Alleen ik lees dan steeds dat je echt niet meer mag geven dan op de verpakking staat... En op de verpakking staat dat ze met 3 kilo geloof ik maar 6 voedingen van 100 mogen hebben. Dat is dus veel minder dan dat ze nu krijgen!
    Hoe moet ik dat nu oplossen dan? Of maakt het niet uit als ze wat meer krijgen..of proberen het in de loop van de tijd bij te stellen, dus gewoon niet meer ophogen ofzo...

Oh ja, onze tweeling is nu 2 maand oud en wegen iets meer als 3 kilo :)

Bedankt!

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Het is wel belangrijk om je aan de maximum hoeveelheid op de verpakking te houden.
    Het is niet erg wanneer je kindjes een keertje iets meer drinken hoor, maar liever niet te vaak. Je kunt proberen hoe het gaat met de hoeveelheid van 100 ml per flesje, misschien hebben je kindjes wel voldoende aan 6 voedingen van 100 ml. Wanneer dat niet het geval is, kun je van het flesje van 100 ml een klein beetje afgieten, en 7 flesjes aanbieden.

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina