Kleintje is misselijk, hoe lang aankijken?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Liescakes, Oct 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liescakes

Liescakes Actief lid

Jun 7, 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Mijn kleine meid van 10 weken is erg misselijk sinds begin van de avond (wil niet drinken, bellen blazen/tong continue uitsteken, beetje overgeven).
    Ze heeft ook niet goed bij me gedronken. Je hoort haar ook gigantisch borrelen en af en toe komt er een flinke scheet uit.
    Ze heeft om 19.00 voor het laatst gedronken (genoeg maar niet veel).

Hoe lang zouden jullie zoiets aankijken? Afhankelijk van de plasluiers of toch gewoon aanleggen? Toen ik dat net deed ging ze volledig over de rooie. Het is een heel makkelijk meisje en alles is tot nu toe redelijk vlekkeloos verlopen dus ik weet even niet zo goed wat we nu moeten.

Alvast bedankt!

Liefs, Lies

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Klinkt als reflux: bellen blazen, tong uitsteken, ed.
    Zou morgen ff een afspraak maken met de ha (cb weet er meestal niets van)
    Misselijkheid voor jezelf is al naar, laat staan voor je kleine!

3. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Als ze dit anders nooit heeft hoeft het niet direct reflux te zijn maar een buikgriepje kan ook heel goed.
    Helemaal met een borrelende buik en scheetjes;)

Hoe is het vannacht gegaan? Wel weer wat gedronken?
    Wel fijn dat je bv geeft, dat werkt als een soort ORS en het is licht verteerbaar.
    Plasluiers goed in de gaten en bij twijfel gewoon de HA(P) bellen hoor, daar zijn ze voor en ze is nog zo klein..

4. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Plasluiers zijn inderdaad het belangrijkste. En verder hoe je kindje is. Is ze verder gewoon of heel suf. Bij twijfel even hap bellen. Ze is nog zo klein.

Share This Page