Hallo allemaal, ik ben nu pas 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Bij Finn heb ik de eerste maanden nauwelijks last gehad van de bekende symptomen. Nu heb ik al een paar dagen heel erg last van mijn rug en ook mijn bekken beginnen te protesteren. Ook ben ik heel erg moe en erg emotioneel. Zijn er ook andere hier die bij een 2e of verder zoveel meer last had van deze symptomen. Of eventueel hele goeie tips. Ben dit niet gewend omdat ik het de vorige keer niet had. Soms weet ik nu al niet waar ik het moet zoeken. De misselijkheid is wel weggetrokken. Alvast bedankt voor jullie reacties
Ja heel herkenbaar, bij de eerste had ik ook bijna nergens last van, tweede zwangerschap had ik van alle kwaaltjes enorme last, en nu... de derde zwangerschap, weer enorm veel last, al dat de misselijkheid (gelukkig) de laatste dagen beetje begint te minderen. Tips heb ik niet echt, probeer gewoon zoveel mogelijk naar je lichaam te luisteren, want dat kan veel betekenen. zelf denk ik dat ik er bij de 2de zw en nu meer last van heb, omdat men leven ook wat drukker verloopt nu, en ik al 2 kleintjes heb rondlopen die enorm veel aandacht vragen Veel succes en probeer ondanks de kwaaltjes toch te genieten Liefs Lies
Hoi Quincy zou even je HA vragen, collega had bij de 2e ook snel bekkeninstabiliteit. succes regenboogje