Borderline en zwanger worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door puzzcat24, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb borderline persoonlijkheids stoornis,en we zijn al enige tijd bezig om zwanger te raken...

Sinds vandaag heb ik steken in mijn bm aan de rechterkant met een aanval,en had dat ook een weekgeleden...

Mijn nod is 3 juni,ik ga dit in de gaten houden...Nu maar hopen dat het toch meevalt...

Dus mijn vraag is aan mede borderliners,en de rest van ons hier hihi:
    Wie heeft hier al mee te maken gehad of weet hier meer over?

2. Niet meer actief

Ben ff aan het onderwerpen hoppen ;)

Maar eh, persoonlijk niet, maar een goede vriendin van mij wel. Heeft inmiddels een kleintje. Dat gaat allemaal goed. Zij heeft wel wat ondersteuning nodig, maar dat had ze er voor ook al.

liefs mara

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Je zal wel een behandelaar hebben? Of via de huisarts ofzo? zij zullen je toch wel begeleiden waar je dat nodig hebt.

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik heb zelf stage gelopen in de psychiatrie waardoor ik met veel mensen met BPS in contakt kwam.

Mijn ervaring is dat de mensen met een kindje het ontzettend goed deden, sommigen met de nodige begeleiding en/of medicatie en anderen weer zonder.

Je moet doen wat voor jou goed voelt, en (als het kindje er eenmaal is) er niet voor terugdeinzen om eventueel wat hulp te vragen.

laat je niet leiden in je keuzes door de stempel borderline, maar door je gevoel!

Succes meid!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Gelukkig heb ik veel aan mijn ggzer en mijn woonbegeleider...
    Maar waar ik het meeste wat aan heb is mijn vriend,die heeft namelijk ook bps..
    We kennen elkaar door en door,en in deze periode zijn we alle 2 lekker rustig geworden...
    Nu nog de puntjes op de i en we kunnen alles aan ;)
    Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina