Veel last van m'n darmen, tips?

Discussion in 'Gezondheid' started by soeee, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Dag dames,

Ik zit vandaag op 5+3, zoals jullie aan m'n banner kunnen zien. Nu heb ik, voornamelijk na het avondeten, flink last van m'n darmen. Ze borrelen lekker en heb soms zulke darmkrampen dat ik in elkaar gedoken zit van de pijn en er komen ook harde scheten uit zetten (sorry :p).

Heeft iemand misschien wat goede tips? Dingen die ik juist wel/niet moet eten/drinken bijvoorbeeld? Alvast hartelijk bedankt! :D

2. Icnurse

Icnurse Actief lid

Jun 11, 2012
    282
    0
    0
    Hee meid allereerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Vervelend zeg dat je zo last hebt van je darmen..
    Probeer anders wat kleinere porties 6x per dag te eten ipv 3 grote maaltijden. Misschien is het gewoon te veel voor je om in een keer te verwerken.. Veel fruit en vezels en ik weet dat ik in het begin met wat vetter eten ook veel last had van mn maag en darmen dus zou dat een beetje proberen te vermijden.
    Succes en hoop dat je er snel minder last van hebt!
    Liefs

3. soeee

soeee Niet meer actief

Dankje! :D Ja m'n avondeten moet ik maar opdelen denk ik, en idd niet vet eten. Fruit en vezels doe ik braaf! Neem als ontbijt wat yoghurt met muesli en 2 stuks fruit er doorheen. Moet veel moeite doen om het te eten, maar alles voor het garnaaltje! :p

4. Miss Heleen

Dec 1, 2011
    47
    0
    0
    Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf
    Lisse
    Gefeliciteerd joh!

ik heb hier ook last van, ondanks eten in kleine porties.
    ben daarom nu een nieuw onderwerp gestart:
    zwanger>gezondheid>zwanger,gezonder willen leven, aan de groene smoothies, wie doet er mee?

misschien ook iets voor jou? ik ga ermee beginnen, maar weet dus nog niet of het helpt..

5. soeee

soeee Niet meer actief

Dankje, jij ook :D

Ik ga het straks eens bekijken! Ik start 's ochtends met een fruit smoothie. Vanmorgen was het yoghurt, twee kiwi's en twee bananen en dat ff door de blender! :)

Share This Page