Ik wilde het toch even hier vragen... Vanmorgen werd ik wakker en lag ik nog even lekker uit te rusten in bed ineens voelde ik een kriebelend gevoel in mijn buik een beetje alsof je in een achtbaan zit zo'n kriebelend gevoel zeg maar... Of vlinders die in mijn buik rond fladderen.... Het duurde enkele minuten en was toen weer weg... Ik vraag me af of dit misschien ons kleintje geweest kan zijn? ik ben dan wel pas 10 weken en 1 dag maar ik zou niet weten wat het anders kan zijn? Ik heb het nu ook nog heel af en toe een paar seconde en dan is het weg.... Mijn darmen zijn het denk ik niet want daar heb ik regelmatig last van als ze zich verplaatsen maar dat voelt toch heel anders... herkend iemand dit gevoel?
hi kleintje 10 weken is erg vroeg hoor Het verschil zal je straks wel voelen. Ik ahd het bij ijn eerste zw ook hoor waren toen echt mijn darmen. Miss ben je wel verder. Als je 10 weken ben is de baby 5 gram ook erg licht dus. Tenzij je godzilla in je buik heb groetjes
10 weken is echt nog heel vroeg, waarschijnlijk zijn het toch echt je darmen geweest. Je gaat echt straks het verschil voelen
Ben vandaag bij de gynaceoloog geweest en ze zei dat het wel zou kunnen maar dat het niet zo heel vaak voor komt dat vrouwen het zo vroeg voelen.... ze zei verder dat mijn beschrijving wel exact hetzelfde was als de meeste andere vrouwen.... Ook zei ze dat ik rekening moest houden dat dit gewoon "eenmalig" was en dat het nu gewoon weken kan duren voordat ik weer iets voel... Maar goed dat is ook iets waar ik wel rekening mee hou! Dus conclusie: het kan wel maar komt niet gauw voor denk trouwens nog steeds dat het mijn kleintje was mijn darmen heb ik namelijk nog nooit gevoeld als een soort vlinders... Maar ach over een paar weken kan ik pas echt zeggen of het nu wel of niet mijn kleine was!