ik ben vandaag 22 weken en 3 dagen zwanger heel veel vrouwen voelen hun kindje al rond 20 weken maar ikvoel nog steeds niets is dit noormaal bij je eerste kindje of moet ik me druk maken
Misschien heb je gewoon een rustig kindje. Een eerste kindje voel je inderdaad meestal wat later, ook omdat je het gevoel niet herkent. Tenminste, dat is wat ze zeggen, ik weet 't ook allemaal niet Het kan ook komen doordat je placenta aan de voorkant zit. Dat dempt 't allemaal wat. Ik voel de kleine ook meer aan de zijkanten en onder. Niet druk om maken, het komt vanzelf (en dan wil je misschien wel dat ie zich af en toe even rustig houdt, hihi). En anders even aan de verloskundige vragen. Misschien dat zij een verklaring heeft.
Ik geloof dat je vanaf 18 weken je kindje kan voelen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Kna ook pas bij 22 weken komen. Misschien heb je het al gevoeld, maar herken je het nog niet. Het kan zijn dat je placenta aan de voorkant ligt waardoor je je kindje zoizo weinig voelt. Ik voelde haar geloof ik bij 19 weken
Hoi, maak je geen zorgen. Ik voelde het zelf ook pas aan het einde van week 22. Achteraf kan ik zeggen dat ik het idd al eerder had gevoeld, maar ik dacht dat dat geborrel/ plopjes in mijn darmen waren....Maar goed, in de 22-ste week wist ik het zeker! Het zal vast nog wel komen bij jou. O, en die van mij is een drukke, hoor! Volgens mij hoeft het daar niet echt aan te liggen.
Ik voelde met week 19 plopjes.. Met week 21 voelde ik de baby echt zachtjes schoppen. Het is helemaal niets verontrustend als je je baby nog niet voelt. Gewoon rustig afwachten en dat zal je het ineens voelen. Succes
ik voel af en toe al plopjes en belletjes, ik herken het van mijn eerdere zwangerschap, af en toe is het duidelijker dan andere keren en dan twijfel ik of het mijn darmen zijn of de kleine. maar ik zou me niet druk maken, misschien heb je al wel gevoeld maar nog niet herkend of net wat gezegd is ligt je placenta aan de voorkant. dat laatste schijnt ook te schelen.
Zelf voelde ik de kleine met 16,5e week...maar normaal voel je de kleine bij een 1e zwangerschap pas vanaf 20 weekjes. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was...wsl voel je de kleine wel al maar heb je het nog niet opgemerkt. Het zijn echt superzachte plopjes
ik voelde de kleine toen ik 16 weken zwanger was voelde soort van bubbeltjes,en het is me eerste kindje, sinds de 17e/18e week voel ik echt schopjes maar alleen als ik op me rug ga liggen of heel lang sta anders nog niet. patricia
ik voelde de baby ook voor het eerst rond 15 weken, niet elke dag hoor maar heel af en toe. pas de laatste week voel ik het steeds vaker. Mijn collega die net zo ver is als ik, voelt nog helemaal niets. Het scheelt ook waar je placenta zit, als die voor zit kan het langer duren voordat je je baby voelt. gr. debby
Ik voelde mijn kleintje ook pas rond 22 a 23 weken duidelijk. Daarvoor lijkt het net of je darmen aan het borrelen zijn, maar achteraf bleek dat de kleine te zijn geweest. Als je wat verder bent, is het wel heel grappig dat je je kleintje niet alleen voelt, maar dat je je buik ook nog eens ziet bewegen!!! Ik zou je in ieder geval nog helemaal geen zorgen maken, het komt vast allemaal in orde! Liefs, Qwizzle.