Nu bijna 32 weken dus nog ongeveer 8 te gaan.... Ben er helemaal klaar mee (heel dankbaar voor dit 2de wonder hoor! ) alles doet pijn.... harde pijnlijke buiken, mijn vagina doet ook mega pijn, lijk wel oud vrouwtje zoals ik opsla en loop.... en zó moe! Vooral omdat ik zo beperkt ben. .. dan kun je je ook mogelijker over de moeheid heen zetten. Morgen toch echt fysio bellen...en dinsdag een zwangerschap massage!!! Hopelijk daarna weer beetje mens Wil ook veel meer kunnen doen met mn uk van 1.5!
Hier hetzelfde verhaal. Heb een peuter van 2,5 rondlopen die aanvoelt dat er wat staat te gebeuren. Heel aanhankelijk ook. Hartstikke lief en leuk natuurlijk maar ook best heel vermoeiend. Verder ook al die klachten. Ik ben dinsdag 39 weken dus het einde is in zicht. Nu is vriendlief ziek dus hoop dat ie snel beter wordt en meneertje zich aandient. Succes nog even!
Herkenbaar vanaf zo'n 30 weken. Lopen doet zeer, zitten ook, liggen kan ik geen houding vinden.. en heb last van nesteldrang dus moet van mezelf de halve, zo niet de hele dag schoonmaken of opruimen. Alles is wel in huis dus zodra mevrouw ''klaar'' is mag ze van mij wel komen
Hier hetzelfde. Ook 32 weken zwanger en door bekkeninstabilliteit al een tijd uit de roulering! Alles doet me zeer en begin het zwangerzijn zo langzamerhand zat te worden omdat ik niks lang meer kan volhouden en continue moe ben. Plus alle (spreekwoordelijke) demonen in mijn hoofd maken mij ook niet vrolijker omdat ik alleen maar verdrietig of down ben. Kan niet wachten om t kleintje uit mijn buik te hebben want dan kan mijn lichaam weer normaal doen!
Hier ook hetzelfde, pfff.ik kan savonds nietslapen, elke dag moeeeee, hardebuiken, hoofdpijn.moeilijk met lopen .ik weet niet hoe ik moet zitten.van 75 kilo ben ik nu 100.ik kan niet veel staan of lopen want het doet zo zeer onder me voeten.nu ben ik ook ziek. En met dit heb ik een kleine van 2 jaar.soms wil ik schreeuwen want allesvdoet zeer.nog bijna 8 weken pffff. Ooo lord hep meeee
Oh meiden, gedeelde smart is halve smart haha Vreselijk hè!!! Ik ben inmiddels één week gestopt met werken. Eigenlijk veel te lang doorgegaan....uiteindelijk de knoop kunnen doorhakken doordat het gewoon niet meer veilig was op mn werk (jeugdzorg). Wel heel fijn dat uk nog 1 dag naar opvang gaat. Dan kan ik even bijkomen. Frustrerend hè dames dat je graag zoveel wil maar je lichaam je in de steek laat!!! Hoop voor ons alle dat het na de bevalling snel allemaal goed gaat! Dan kunnen we gaan genieten 😍
Ja nou echt wel! En maar blijven volhouden dat we t allemaal wel redden maar vervolgens doodop zijn na n rondje stofzuigen (teminste, ik dan) Ik tel de dagen af tot het moment dat ik t kleintje kan vasthouden en weer kan werken aan een betere conditie (en gewicht hihi)
hier omgekeerde wereld, sinds week 6 HG en sinds week 18 ook DG erbij, sinds een week of 2 voel ik mij eindelijk 'goed'! Ik begin er nu pas een beetje van te genieten.