hallo allemaal, ik heb een heleboel baby kleertjes van allerlei merken waar mijn dochter is uitgegroeid en een paar kleren die nog nooit gedragen zijn het betreft - pakketje van nijntje: een leuk jasje van nijntje , 3 shirtjes en 3 broekjes en een paar nijntjes sloffen -12 boxpakjes -14 rompertjes -14 broekjes -13 shirtjes -4 vesten -1 BamBam mutsje met de tekst 'before you ask... i'm a girl. -blauwe baby slofjes van prenatal maatje 44/50 -2 slofjes 1 maat -1 klein boxpakje maat 44 heb je intresse stuur me een pbtje View attachment 326389 View attachment 326390
Ik heb wel interesse in de 'Hema setjes' (met het hobbelpaardje). Dus de 2 vestjes, broekjes, slofjes en het rompertje. Is het ene setje een maatje 50 en de andere een maatje 56? En wat wil je ervoor hebben inclusief verzenden? Je mag me ook PB'en.... Groet Goldie
het linker setje van de hema met die hobbelpaardjes zijn verkocht het rechter setje is er nog en het rompertje ook
ik wil het liefst het pakket ineenkeer verkopen dus wie wil? 30 euro en je mag alles hebben exclusief verzenden dus die komen er nog boven op