Hallo Dames. Ik heb misschien een beetje een raare vraag. Ik voelde gister ontzettend veel leven van de kleine, normaal voel ik hem/haar alleen in de ochtend als ik wakker word en wanneer ik ga slapen. Maar gister bijna de hele dag, is op zich wel een fijn gevoel, maar maak mij ook een klein beetje zorgen. Of is het gewoon de duur van de zwangerschap dat ik nu meer leven voel. Ik hoop dat een van jullie een gerustellend antwoord heeft voor mij! Groetjes Kruimeltje
zal toch wel normaal zijn? ik voel de mijne ook de ene dag meer als de andere dag. soms als ik naar bed ga voel ik maar een paar bewegingen en soms trapt ie er flink oplos . dus het zit wel goed hoor groetjes joyce
Ik heb eigenlijk al vanaf het moment dat ik dr dagelijks voel dat het echt over de hele dag is. Maar nu sinds een aantal weken zijn de bewegingen wat heftiger geworden en voel ik ook echt alles nu. Vanaf 28 weken moet je je kleintje minimaal 10 keer per dag voelen. Ik denk dat je nu gewoon wat eerder bent. Niks om je zorgen over te maken dus. Pas als je minder gaat voelen is het niet goed! Liefs, Duveldraakje
Ik voelde Elena ook enorm veel,zo veel zelfs dat als ik ze 1 dag wat minder voelde ik meteen dacht dat er iets mis was Dus geen zorgen maken zolang je ze maar voelt!
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden! Ik zal me zorgen gaan maken wanneer ik hem/haar minder voel! Bedankt
Ik voelde hem/haar ook al heel vroeg bijna de hele dag door bewegen. Je kindje wordt ook elke dag sterker in zijn armpjes en beentjes. Het is dus logisch dat je hem vaker voelt bewegen. Ik zou me idd geen zorgen maken. groetjes Chantal