Lieve meiden, Ik heb gister met 7.6 een uitwendige pretecho gehad alles was goed en we konden alles al duidelijk zien, ze liet ons zelfs al het hartje horen heel duidelijk Nou probeerde ik vandaag zelf met mn belly tallk het hartje te luisteren maar ik kon het echt niet vinden.. Moet ik me nou ongerust maken of komt het doordat ze daar gewoon veel betere echo apparatuur hebben en het daardoor al konden horen en dat je het met een doptone idd pas vanaf ca. 10 a 12 weken thuis kan horen?
Je hoeft je echt geen zorgen te maken! Met de echo zoeken ze eerst het hartje op, kunnen ze focussen en dan het geluid laten horen. Met een goedkope thuis-Doppler kan dat niet. Sterker nog, als je nu naar de vk zou gaan en ze zou het met een professionele Doppler proberen, dan zal het waarschijnlijk ook nog niet lukken. Geen stress!
Dat kan heel goed dat je het dan nog niet hoort. Toen mijn vk voor het eerst na de 12 weken echo probeerde te luisteren (ik was toen 14 weken geloof ik) zei ze al dat ze het misschien wel niet kon vinden omdat het nog vrij vroeg was om te horen met een ' normale doppler'.. Gelukkig hebben we het toen toch gehoord