Veel lichtere menstruatie....toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kikkertje0, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikkertje0

12 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn eind oktober gestopt met de pil, we gaan voor ons eerste kindje. Natuurlijk heb ik mezelf meteen voorgenomen om er niet de hele tijd mee bezig te zijn....jullie zullen begrijpen, dat luk niet.

Nu zit ik me een dilemma....Voordat ik de pil slikte heb ik altijd hele zware menstruaties gehad. Nu ben ik afgelopen donderdag ongesteld geworden en gisteren was het over. Best gewoon een normale periode dus, maar ik vloeide haast niet. Ook heb ik sinds ik denk 2 weken af en toe last van misselijkheid en vermoeidheid. Ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld en had ook de 'dikke slijmprop waar je draden van kon trekken' (sorry). Verder de periode daarna last van klachten, ook steken in onderbuik en lies, rommelende darmen, gewoon raar.

Ik ben gewoon benieuwd of meerdere vrouwen dit herkennen of misschien tips hebben. Durf nog geen test te doen, denk dat ik mezelf gek maak, want menstruatie is menstruatie..of niet?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    had je helderrood bloed? als je dat hebt gehad kan je er vanuit gaan dat het wel gewoon je menstruatie was.

3. kikkertje0

12 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle reactie!

Het begon met bruinig en af en toe helder rood tot doorzichtig. Heel wisselend dus. Snap er niks meer van, maar denk dat ik daar maar inderdaad maar vanuit moet gaan....als die misselijkheid eens stopt scheelt ook weer..

4. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    testje doen alleen op die manier weet je t zeker..
    als je(door een zwangerschap) misselijk bent kan een test geen vals negatief meer geven denk ik zomaar;)

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Hey hoe is dit qfgelopn bij jou? Ik heb nu exact hetzelfde vehaal... Wel 2 dagen rood bloedverlis maar heel weinig en daarna 2 dagen ietsje erger maar nog steeds niet zoals ik voorhen wktijd ongi was... Maarja ga er maar niet van uit :(

Deel Deze Pagina