Veel liefs uit Holland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Evi88, 28 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Zijn er dames die dit programma kijken?

Als BZV-fan vind ik dit een prima tussendoortje, nu het nog niet op tv is. Na de heeeeerlijke plot twist van gisteren, was ik benieuwd of er meer dames zijn die het met plezier kijken :D.

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Ja, ik kijk ook! Zag deze twist ook niet aankomen... benieuwd hoe dat verder gaat!

3. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Leuk he? Ik snap dat de dames geïrriteerd waren, maar als kijker vind ik het zo leuk. Ze lijken me namelijk ook echt een leuk stel met z'n tweetjes :D.

En wat vind je van onze Franse player? :p

4. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Ik ben ook heel benieuwd naar de reactie van Lieke's mannen. Ze kwam inderdaad wel heel afstandelijk over, terwijl ze in het begin juist heel spontaan was. Zal dit wel de reden van geweest zijn... Hoop ook dat het werkt tussen die 2!
    De Franse playboy vind ik een beetje raar, hij richt zich heel erg op 2 meiden en de andere hangt er maar wat bij. En dat je een keertje met 1 of 2 meiden zoent ok, maar hij maakt er nu wel gewoonte van :rolleyes:

5. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ja ik denk ook dat ze daarom nu afstandelijk is gaan doen. Hoewel ik ook moet zeggen dat haar mannen niet echt bij haar lijken te passen, toch andere types.

Ik vind Joep echt zo'n player :roflmao:. Die meiden smelten voor dat hippe baardje van .m, maar daaronder zit gewoon een ietwat sullige Brabo die de tijd van zijn leven heeft. Of ligt dat aan mij :p? En ik vermoed ook dat die 3e meid heel snel Parijs verlaat. Ben wel benieuwd of Sharon en Naomi elkaar nog leuk blijven vinden, haha.

6. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Wat een verschil hoe die mannen bij Lieke reageerden in vergelijking met die vrouwen bij Tom! Vond het echt leuk hoe ze reageerden toen ze elkaar ontmoetten :)
    Bij Franse Joep snap ik wel dat die ene er geen zin meer in had, wat een playboy :rolleyes: Bij Joep in Kenia en William ben ik ook benieuwd hoe het verder gaat!!

7. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik heb jouw post even niet gelezen om dat ik geen spoiler wilde :p. Ik ben in het buitenland en mis twee afleveringen, helaas. Ik kom er nog op terug! :D

8. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik vind het een heel leuk programma jammer dat het zo slecht bekeken wordt. Niet dat het er anders door wordt voor mij, maar vind het sneu voor het productieteam.

Vond de ontmoeting met Tom en Lieke heel mooi om te zien. Vond hem eerst echt een lul hoe hij een beetje ongeïnteresseerd zat te appen met een ander terwijl die meiden voor hem helemaal naar Bangkok waren gereisd. Die reacties van die meiden vond ik ook terecht. De mannen van Lieke reageerden wel heel laconiek. Ik vond die Nico wel een lekker ding :D maar al met al een leuk setje die Tom en Lieke. En wauw dat ze nu de wereld rond gaan reizen, jaloers was ik wel een beetje haha :p

En die Naomi...zegt haar baan op terwijl ze nog twijfels had :oops: respect dat ze het toch aandurft. Of dom hahahaha :roflmao:

9. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Ik vind het wel echt super leuk dat Tom en Lieke zo gelukkig zijn samen en heerlijk de wereld gaan rondreizen, was ook wel een beetje jaloers hoor :oops:
    Naomi vond ik ook wel raar dat ze haar baan al had opgezegd terwijl er nog twijfels waren. Vind t wel gedurfd van hun allebei, hij had zoveel plannen maar er gebeurde eigenlijk niks. Ja nu zij er was werd er in ieder geval in huis geklust!
    Joep en Thirsa vond ik ook goed bij elkaar passen!

10. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Yes eindelijk de afleveringen kunnen kijken. Wat leuk allemaal! Echt mooi dat er toch serieuze stellen zijn ontstaan, ik denk dat ze allemaal de juiste keuze hebben gemaakt. En Tom en Lieke zijn zó cute samen! Jammer dat het voor William niet gelukt is :(.

Het verbaast me echt ontzettend dat dit programma niet goed bekeken is. Er is zoveel troep op tv, dit is juist een mooi en puur programma. Ik vraag me af of SBS het wel voldoende in de markt heeft gezet, denk dat veel mensen nog nooit van het programma hebben gehoord.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik lees dit topic inderdaad en ken heel het programma niet.. nu kijk ik ook wel minder tv tegenwoordig (meer netflix) maar toch... bzv keek ik wel graag.

Deel Deze Pagina