Ik zoek een film (Netflix)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Triangel, 14 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik zag dinsdag, geloof ik, een leuke trailer op Netflix. Had op toevoegen aan mijn lijst geklikt, maar helaas toch niet goed genoeg want zit 'm nu te zoeken en kan 'm niet vinden. Ik ben alweer voor een groot gedeelte de inhoud vergeten, maar wie weet herkent iemand hem toch?

Het ging over een man en een vrouw, goh, maar ze hadden (inde trailer dan) niet iets met elkaar. Die vrouw had of zelf een kind, gok een jaar of 10, of het was haar pleegkind of zo, ik twijfel nu ik het opschrijf of het echt haar kind was. En die man die ging iets doen met dat kind, volgens mij nam hij hem mee op reis. En die moeder vond het volgens mij lastig het los te laten. De man uit de film was volgens mij donker van haarkleur en een beetje krullen en het kind was een jongen geloof ik.

Echt vaag omschreven, haha, maar ga ineens aan alles twijfelen omdat ik het met een half oog heb gekeken. Ik weet alleen heel zeker dat het me echt een leuke film leek.

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Volgens mij heb ik zo'n soort film gekeken, maar de jongen was wel wat ouder. Ik kijk morgen wat de titel was. Als ik de film kan vinden. :p

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Triangel de film die ik heb gekeken heet: the fundamentels of caring. Is met Paul Rudd. Mooie film!

4. Triangel

Triangel Niet meer actief

Dat is hem! Dankjewel! Herkende het direct toen ik de trailer terug keek, maar knap van jou dat je de film kon herinneren adhv mijn omschrijving, want die klopt niet echt. :cool::roflmao:

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja dat vind ik ook wel knap van mezelf :roflmao:
    Top dat het de juiste is. Veel kijkplezier!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Deze ken ik! Mooie film wel.
    Ik had hem alleen echt niet uit je beschrijving gehaald :D knap gedaan

Deel Deze Pagina