wie ook al gevallen door de sneeuw?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sharon20, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

Vandaag toch een smakkerd gemaakt! ik ging jamie van de creche halen. op de terug weg naar de auto wil ik een drempeltje af. heeeel voorzichtig want ik had jamie vast en wilde natuurlijk niet vallen. jaa, tegen mijn kont dus. Bamm! viel recht voorover! gelukkig had ik nog de reflex om met mijn vrije hand jamie zijn hoofd tegen mij aan te drukken! gelukkig had hij niets, heeeeel even huilen van de schrik.

ik zelf heb een pijne knie en ellenboog. gelukkig heb ik nog geen hele dikke buik en heeft mijn 2de spruitje waarschijnlijk niets gevoeld en alleen maar even een salto gemaakt...

jullie al gevallen? en met of zonder kindje? voelde me zo stom!

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik ben gisteren van de trap gekukeld met mijn zoon in de armen... er lag water (gesmolten sneeuw) op de trap en had ik niet gezien. Ik viel 3 treden naar beneden en mijn zoon viel (gelukkig) boven op mij. Alleen door een reactie van mij pakte ik hem zo stevig beet, om hem niet te laten vallen, dat ik hem perongeluk kneep. Daar schrok hij van en ik ben ook erg geschrokken. Gelukkig zei hij meteen "mama Boem!" en kon er om lachen. En ik zit nu met spierpijn in mijn arm en blauwe plekken, maar beter ik dan mijn zoon!

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nog niet gevallen, maar ik ben dan ook erg blij dat ik me aan de buggy vast kan houden. ;) Kan me voorstellen dat je schrok, zeg.

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    voor mezelf vind ik het niet zo erg, ben niet zo'n watje :D maar wil mijn 2 beebjes geen pijn doen natuurlijk! ik denk dat ik jamie ook wel heel stevig vastpakte en hem bijna plette.

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi sharon,

Wat heb je een goed reactievermogen zeg! Gelukkig maar, je moet er niet aan denken dat Jamie zijn hoofdje tegen de grond aan zou komen. Zo'n klein koppie nog....zo'n klap kan niet goed zijn.
    Ik ging gister ook onderuit hoor. Had Zoey net bij oma gebracht en ik stap op de fiets naar mijn werk en ik maak me toch een smak. Heb nu een hele paarse knie en een fiets zonder licht en een trapper die aanloopt:x. Gelukkig was mijn meisje er niet bij.

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey

Ja ik ben helaas ook al onderuit gegaan, ging de honden uitlaten en ik struikelde over 1 van hen en lag plat op mijn stuitje, lekkkerrr :x

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    auch!!:D

8. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik ben 2x gevallen. De eerste keer met mijn zoontje in mijn armen, maar toen viel ik gelukkig op mijn kont. Wel heeeel hard!!! Het was helemaal blauw!
    En van de week liep ik achter de kinderwagen en gleed ik uit. Uit reflex pakte ik de kinderwagen en die trok ik dus ook om.....Gelukkig moest Gijs er erg om lachen!

9. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Haai,

Ik ben gisteren met mijn dochter op de aarm gevallen.
    Mijn man liep voor mij naar de auto om deze alvast te openen, ik loop de weg over en voelde mijn voet zo wegglijden.
    Uit instinct pakte ik mij dochter goed tegen mij aan en beschermde haar en daardoor viel ik heel raar en pijnlijk maar zij heeft gelukkig niets.

Mijn man liep een meter voor mij en hoorde niets, toen hij zich omdraaide zei hij doodleuk, "huh, ga je er nou bij zitten" :D. Ja schat, stuivers zoeken :D.

Ik voelde mij een beetje Bambi op het ijs ;).

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook al een keer op de trap gevallen met die kleine nou ja ik viel.

liep met hem de trap op en ergens bijna boven aan lag een van de katten op een trede maar die had ik dus echt niet gezien.ik struikeldezo over hem heen. ik heb fynn op de een of andere manie nog boven op de overloop neer gezet en zelf ben ik naar beneden gestort. alles was blauw ;)

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Vorige week zaterdag, op een parkeerdek. Alles was ijs, dus voorzichtig lopen. Bij het gedeelte waar de auto's omhoog komen was geen ijs meer. Er kwam een auto aan dus ik denk doorlopen.
    Had ik een klein stukje ijs over het hoofd gezien. Ik was niet met de kleine, maar voelde me behoorlijk stom!!!

Toen ik zwanger was, was ik met mijn man, schoonzus en zwager een dagje in Amsterdam. Daar lag een stoeptegel niet helemaal goed en daar struikelde ik over, zo voorover. Ook uit instinct opzij gedraaid en niet op mijn dikke toeter gevallen. Heb nu nog een litteken op de bovenkant van mijn hand.

:D8):$:( :D8):$:( :D8):$:(

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ben ook gevallen...:x Stond al bij de auto met de kleine op mn arm en ineens lag ik op mn zij. Au!! Gelukkig had ik toch een soort van reflex dat ik mn zoontje de andere kant op hield. Hij heeft zelfs niet eens gehuild! Ik zelf wel bijna, maar meer van de schrik:). Stel je voor dat hij met zn kleine koppie op de harde straat was gevallen.. Pff.

13. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, ik ben daar ook elke keer bang voor als ik buiten loop, om dan met mijn dochter in mijn armen een flinke smakkerd te maken. Van de week bijna, maar kon me nog net staande houden.

14. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik liep met de kinderwagen naar het CB, en hup daar ging ik onderuit.. en mijn dochtertje van 6 maanden begon te lachen.. haha

15. Ik ben gelukkig nog niet gevallen.

Hoewel ik moet zeggen dat ik hier bijna van me stoel val van het lachen om sommige verhalen. Leuke verhalen :D.
    Zie ze soms zo voor me, vooral die stuivers rapen haha.

16. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Op de fiets een beetje te snel door de bocht dus zowat onderuit. Gelukkig zat de kleine veilig in zijn "huisje" (fietskar) en stond dus nog gewoon rechtop.

Dus ook hier gelukkig alleen een mama met blauwe plekken

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Is echt mijn angst om te vallen met dit weer terwijl ik mijn zoontje bij me heb.

Maar... ik heb wel heel erg gelachen om een aantal verhalen hier :D

Deel Deze Pagina