Hoogte baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spotlight, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Eentijdje geleden stond hier een topic met ene plaatje waarop stond aangegeven bwaar je baarmoeder zat met welke termijn. Het was een zwart-wit plaatje en de plaats van de baarmoeder was met cirkels aangegeven. ik kan het plaatje niet meer vinden. Wie o wie heeft dit of kan me vertellen in welke topic het stond?

Alvast bedankt!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goeie vraag, dat zoek ik nou ook al een tijdje!

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Bedoel je deze?
    \

4. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik was ook opzoek naar zo een plaatje.
    Heb namelijk nog echt geen buikje alleen ik en mijn vriend ziet het.
    Ben nu bijna 20 weken en mensen schrikken als ik vertel dat ik zwanger ben. Ze verwachten het niet

5. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    dat probleem heb ik ook
    ben nu 17 weken zwanger maar nog niet echt een buikje
    het begint nu volgens mij wel een beetje te groeien
    maar niemand ziet dat ik zwanger ben :D

6. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Bij mij is het juist andersom. Ik ben nu 13 weken zwanger en de hoogte van mn baarmoeder is waar op dat schema tussen de 16 en 18 weken zit :confused: Niemand geloofd dat ik pas 13 weken ben. "o dan wordt het zeker een tweeling" terwijl we er echt 1 hebben gezien.

Ach ons kindje wilde naast zn zwembad gewoon een lekker warm bubbelbadje en een dompelbadje. Kan er toch echt niks aan doen, ben niet vreselijk veel aangekomen, maar heb gewoon veel vruchtwater. Zolang de vk het allemaal nog normaal vind, vind ik het ook prima ;)

7. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb juist wel een buik, was toen ik precies 19 weken was bij de verloskundige en die zei aan de grootte van mijn baarmoeder zou ze eerder denken dat ik 22 weken zwanger ben. Ik had zaterdag al iemand die vroeg hoe lang ik nog moest.... Ik uh zit pas op de helft hoor :oops:

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben net bij de verloskundige geweest, en mijn baarmoeder zit nu net onder mijn navel. ik ben 15 weken en 4 dagen, dus het is bij iedereen anders!

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    het scheeld helemaal als het niet je eerste zwangerschap is! mijn baarmoeder komt nu zeker 4 vingers boven de navel.

Deel Deze Pagina